עסקי ספורט

ירוויח יותר מרונאלדו? זו הצעת הענק שהוגשה לארלינג הולאנד

מנצ'סטר סיטי הגישה לחלוץ הנורווגי של בורוסיה דורטמונד הצעה מטורפת של חצי מיליון ליש"ט בשבוע, וכ-30 מיליון יורו לעונה. האם יהפוך למשתכר הבכיר באנגליה?
מערכת ice | 
כריסטיאנו רונאלדו (צילום freepik, ויקיפדיה/ אנה נסי)
המרוץ אחר שירותיו של מי שנחשב לאחד החלוצים הטובים בעולם כיום נמשך. מנצ’סטר סיטי וריאל מדריד מתחרות ראש בראש על הזכות להחתים את החלוץ הנורווגי של בורוסיה דורטמונד הגרמנית, ארלינג הולאנד.
בעוד שעושה רושם שברצלונה יצאה מהמרוץ והבינה כי הסכומים ששווה הולאנד גדולים עליה, במועדון שמדריך פפ גווארדיולה מוכנים להשקיע סכומי עתק על מנת להנחית את החלוץ באנגליה, כולל האפשרות שיהפוך למשתכר הבכיר בליגה הטובה בעולם ויחלוף על פני שמות גדולים כמו כריסטיאנו רונאלדו וקווין דה בריינה.   
 
על פי דיווח ב’דיילי מייל’, מוליכת הפרמייר ליג הביעה נכונות לשלם להולאנד משכורת שבועית בסכום כמעט בלתי נתפש של חצי מיליון ליש"ט בשבוע, ובסך הכל חוזהו מוערך בכ-30 מיליון יורו לעונה. לשם השוואה, הכוכבים של יונייטד וסיטי המוזכרים מעלה, גורפים לכיסם משכורת שבועית "צנועה" יותר בסך 385 אלף ליש"ט.  
ההצעה מלמדת כי בסיטי רואים בהולאנד שחקן מפתח משמעותי שיכול לסייע מאוד לקבוצה במשימותיה הן בליגה והן בליגת האלופות, אבל ריאל מדריד, שהעפילה בשבוע שעבר בסטייל לרבע גמר הצ'מפיונס ליג, טרם ויתרה על שירותיו ולא מן הנמנע שבעקבות ההצעה האנגלית יעלו גם במדריד הילוך בניסיונות לצרף את הכוכב הצעיר של דורטמונד.
 
הולאנד, רק בן 21, המתנשא לגובה של 1.94 מ', מחזיק במספרים כמעט דמיוניים הן בסגנית המוליכה הגרמנית, בה עומד מאזנו על 56 שערים ב-57 הופעות, והן בנבחרת נורווגיה, בה הבקיע תריסר שערים ב-15 משחקים. עולם הכדורגל כולו עוקב בעניין וממתין לראות היכן תשחק מכונת השערים המשומנת הזו בעונה הבאה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה