עסקי ספורט

מענק החתימה הגדול אי פעם: זו ההצעה שקיבל אמבפה

מטורף: שנה לאחר שסירבה למכור אותו ב-200 מיליון אירו ורגע לפני שהיא צפויה לאבד אותו בחינם, ככל הנראה לריאל מדריד, פ.ס.ז' בניסיון אחרון להשאיר את הכוכב - מענק חתימה בגובה 150 מיליון אירו. השכר השנתי המפלצתי בפנים
מערכת ice |  1
קיליאן אמבפה (צילום צילום מסך אינסטגרם)
עתידו של קיליאן אמבפה ככל הנראה נמצא בריאל מדריד. אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, הכוכב הצרפתי, לדעת רבים שחקן הכדורגל הטוב בעולם כיום, יעזוב את פאריס סן ז'רמן לבירת ספרד בחינם בסיום העונה, אלא שעל פי דיווחים שמתפרסמים היום (שישי) בתקשורת הספרדית, הקבוצה מבירת צרפת ממש לא מתכוונת לוותר ומתכננת צעד חסר תקדים כדי להשאיר את היהלום אצלה. 
על פי הדיווח שהתפרסם בצרפת, פ.ס.ז', שוויתרה על אפשרות למכור את אמבפה בקיץ האחרון בלא פחות מ-200 מיליון אירו, צפויה לבצע מהלך דרמטי במיוחד, כשתציע לכוכב מענק חתימה בגובה 150 מיליון אירו רק כדי לחתום על חוזה חדש במועדון, זאת בנוסף לשכר שנתי של 40 מיליון אירו. 
על פי הדיווח, אותו פרסם העיתונאי המוערך ג'ילם בלאג'ו, מדובר על חוזה לשנתיים נוספות, כאשר בכל אחת מהשנים אמבפה צפוי להרוויח 40 מיליון אירו, כל זה לא כולל בונוסים על זכייה בתארים, שערים והישגים קבוצתיים כאלה ואחרים, שעשויים להטפיח את הסכום לגדול הרבה יותר. 
ריאל מדריד מודעת לכך שפ.ס.ז' הולכת לנסות להשאיר את החלוץ בפאריס בכל הכוח ועם תקנות הפייר פליי החדשות של אופ"א (ארגון הכדורגל האירופי), אשר מאפשרות לה להוציא סכומים גבוהים יותר ומה שקיבלה מזכויות השידור של הליגה הספרדית, המרווח הכלכלי שלה גדול יותר מאשר בעונות קודמות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שחקן אדיר
    ציון 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פריז יודעת מה יש לה ביד והיא מבינה שאיתו זה באמת אפשרי, והמניה שלו רק עולה.
    סגור