השוק

לראשונה: קים קרדשיאן נכנסה לרשימת המילארדרים של פורבס

קים קרדשיאן, כוכבת הריאלטי ואשת העסקים נכנסה רשמית למועדון העסקי והמכובד. קרדשיאן צברה את הונה המכובד בזכות חברת הקוסמטיקה בבעלותה ומותג האופנה שעליו היא עובדת ללא הפסקה ברשתות החברתיות
בן רז | 
קים קרדשיאן (צילום facebook)
עכשיו זה רשמי: קים קרדשיאן היא מיליארדרית. כוהנת הביוטי והאופנה נכנסה בפעם הראשונה לרשימת המילארדרים היוקרתית של המגזין פורבס. לפי הערכת פורבס קרדשיאן ווסט שווה כעת 1.4 מיליארד לעומת 780 מיליון דולר באוקטובר, הודות לשני עסקים משתלמים KKW Beauty ו- Skims אותו קידמה באופן אגרסיבי ברשתות החברתיות וכן מזומנים מעסקאות טלוויזיה וחסות, ומספר השקעות קטנות יותר.
קרדשיאן (40) השתבצה ברשימה לצד מיליארדרים ותיקים כמו מייסד אמזון, ג'ף בזוס, שנמצא במקום הראשון (עם הון מוערך של 177 מיליארד דולר); איש העסקים אילון מאסק, שנמצא במקום השני (עם הון מוערך של 151 מיליארד דולר); ומייסד פייסבוק מארק צוקרברג, שנמצא במקום החמישי (עם הון מוערך של 97 מיליארד דולר).
קים השיקה את KKW Beauty בשנת 2017 לאחר שראתה את ההצלחה העצומה של קיילי קוסמטיקה של האחות למחצה קיילי ג'נר, אשר הניבה הכנסות של עשרות מיליונים בשנה. לאחר ההשקה קרדשיאן הצליחה למכור 300,000 ערכות תוך מספר שעות. כיום החברה מייצרת שפתונים, ניחוחות, צלליות, קרמים לפנים, קונסילרים ועוד.
ביוני 2020 קים מכרה מניות של KKW Beauty לענקית הקוסמטיקה Coty Inc. Coty שדרך אגב, היא אותה חברה שרכשה 51% מקיילי קוסמטיקס תמורת 600 מיליון דולר שבעה חודשים קודם. לאחרונה הוערך KKW Beauty במיליארד דולר. קים מחזיקה בכ -80% מהחברה, ומעניק לה שווי נקי מהחברה של 800 מיליון דולר.
לקרדשיאן הון אישי רחב מכל עסקי הקוסמטיקה והלייף סטייל שלה, אך שאר הונה האישי נמצא גם במזומן ובהשקעות כולל נדלן. קרדשיאן הרוויחה מדי שנה לפחות 10 מיליון דולר לפני מס (לפי פורבס) וזה גם בעזרת תוכנית הריאלטי שבה קרדשיאן כיכבת עם משפחתה, שיתופי פעולה בדיגיטל וגם שלושה נכסים בבעלותה הנמצאים צפונית-מערבית ללוס אנגל'ס. כמו כן, לקרדשיאן תיק השקעות של חברות ענק כולל מניות של אמזון, נטפליקס, דיסני ואדידס שקיבלה מהגרוש הטרי קניה ווסט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה