מדדים ומחקרים

כריסטיאנו רונאלדו רק במקום השני: שיאני העוקבים באינסטגרם

למרות שהיה האדם הראשון שחוצה את רף 400 מיליון העוקבים, הפורטוגלי רק במקום השני בדירוג. וגם: מה הפער שלו מליאו מסי, איזה סלבס השלימו את העשירייה הראשונה וגם: הנציגות הישראלית המפתיעה והמכובדת במקום 38
מערכת ice | 
וי כחול באינסטגרם (צילום unsplash)
קצת יותר מחודשיים חלפו מאז כריסטיאנו רונאלדו חצה את רף 400 מיליון העוקבים באינסטגרם, ומאז הספיק לצבור עוד לא פחות מ-28 מיליון, אך רבים לא יודעים, שהחשבון בעל מספר העוקבים הרב ביותר באינסטגרם הוא לא של הפנומן הפורטוגלי ובדיוק לשם כך, קבלו את מצעד שיאני העוקבים ברשת החברתית אינסטגרם.
 
אז כאמור, במקום הראשון לא נמצא רונאלדו, ש'מסתפק' במקום השני עם 428 מיליון עוקבים כאדם היחיד שחצה עד כה את רף 400 מיליון העוקבים, כאשר החשבון היחיד אשר מחזיק בכמות עוקבים גדולה משל רונאלדו הוא חשבון האינסטגרם של... אינסטגרם עצמה עם לא פחות מ-492 מיליון עוקבים.
 
במקום השלישי ניצבת הדוגמנית וכוכבת הריאליטי קיילי ג'נר במרחק של 101 מיליון עוקבים מ-CR7 עם 327 מיליון עוקבים, בעוד ליאו מסי מדורג במקום הרביעי עם 318 מיליון ואת החמישייה סוגרת סלינה גומז עם 311 מיליון עוקבים. 
במקום השישי נמצא דוויין ג'ונסון, המוכר יותר כ'דה רוק', אשר מחזיק באמתחתו 309 מיליון עוקבים ואחריו אפשר למצוא את אריאנה גראנדה (304 מיליון), קים קרדשיאן (300 מיליון), ביונסה (249 מיליון) וקלואי קרדשיאן (234 מיליון), אשר סוגרת את העשירייה הראשונה. אגב, יש גם נציגות ישראלית ברשימה, כאשר גל גדות, וונדרוומן שלנו, מדורגת במקום ה-38 ברשימה עם 77.9 מיליון עוקבים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה