עסקי ספורט

מאמאנט נלחמת באלימות כלפי נשים עם טורניר להעלאת המודעות

בצל העלייה במקרי האלימות כלפי נשים, ארגון מאמאנט עורף טורניר כדורשת מיוחד להעלאת המודעות לאלימות הקשה ברחבי הארץ 
מערכת ice | 
אלימות מחוץ לקווים (צילום יח״צ מאמאנט)
לאור ההמשך במגמה הקשה של אלימות נגד נשים ברחבי כל הארץ, ביום שישי האחרון התקיים טורניר כדורשת מיוחד שמטרתו העלאת המודעות לאלימות נגד נשים, תחת השם "אלימות מחוץ לקווים". הטורניר היה תחת הנהלת מאמאנט ובשיתוף עיריית מע'אר ובסימן "די לאלימות כלפי נשים"
בטורניר לקחו חלק 12 קבוצות נשים ובהן 110 שחקניות יהודיות וערביות. הטורניר התקיים באולם הספורט בראס אלכא'ביה, בנוכחות ראש העיר עו"ד פריד רנן, מנהלי בתי הספר באזור, וד"ר נוהר באדר מעאר אשר מחזיקה בתיק הנשים בעיר. 
 
מייסדת מאמאנט - ליגת הכדורשת עבור אימהות בארץ - עפרה אברמוביץ' מסרה: ״הזכות שלנו כאימהות לבנות חברה טובה ביותר לנו ולמשפחתנו וכך אנו עושות זאת דרך המגרש הספורטיבי עם אפס שיפוטיות לגבי גיל, גובה, סטטוס חברתי או גאוגרפי, דת או אמונה... אנו כאימהות רוצות לחיות את היום יום בשלווה, באחדות, בשוויון, בשקט, ברווחה והדרך לכך מגיעה במעשים, לא בדיבורים ולא בפוליטיקה".
לכך הוסיפה: "נושא העלאת המודעות עבור אלימות נגד נשים הוא יום חשוב מאוד עבור אימהות ונשים במדינה ולכן אנחנו נמשיך לציינו על מנת למגר את התופעה האיומה ואת חשיבות הגברת המודעות בקרב אימהות ללכת ולהתלונן. במאמאנט אנחנו קהילת אימהות ונשים הנמצאות במרחב בטוח ופתוח לשתף ולחזק אחת את השנייה. לא משאירות אף אימא ואשה מאחור״.
בחודש שעבר מאמאנט אירגנו טורניר נוסף על מנת לציין את חודש המודעות לסרטן השד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה