תיירות

עקצו אלפי חסידי ברסלב במיליוני שקלים, כך פעלה השיטה

אלפי חסידי ברסלב שביקשו לפקוד את קברו של רבי נחמן באומן בראש השנה שחל לפני ארבע שנים, נותרו בשדה התעופה לאחר שהכריס שרכשו התברר כהונאה, אלה הסכומים שעקצו הנוכלים
מערכת ice | 
משרד הבריאות נגד הטיסות לאומן (צילום pixabay)
פרקליטות מחוז ירושלים הגישה אתמול כתב אישום נגד תושב גבעתיים דוד שפייזמן ותושב ביתר עלית שמעון קוסטנטינר, שניהם בנות ה-30 לחייהם, שמיחסים להם עבירות של מרמה והונאה בהיקפים גדולים, שפגעו באלפי אנשים.
השניים, על פי כתב האישום, קיבלו במרמה כספים מלקוחות תמימים שהבטיחו להם כרטיסי טיסה לאומן דרך חברת תעופה מולדובית. באותו זמן החלה חבה בשם "הדרך לחו"ל", להעביר כספים לנאשם שפייזמן, וזה זייף מסמכים שקושרים את העסקה לחברה המולדובית המומצאת.
ימים ספורים טרם הטיסה התגלתה ההונאה כך היקף של 1,500 איש שביקשו לנסוע לאומן ורכשו כרטיסים דרךאותה חברה מובטחת, לא קיבלו את כרטיסיהם ונאלצו להישאר בארץ. כתב האישום נוקב בסכום של כמעט 900 אלף שקלים שגרפו הנוכלים לכיסם במרמה. 
 
כתבי האישום מייחסים לנאשמים, ביצוע עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, זיוף בנסיבות מחמירות, שימוש במסמך מזויף, הונאת נושים, הסתרת נכס לאחר מתן צו, שימוש במרמה, ערמה ותחבולה, גניבה בידי מורשה, אי מסירת מידע למוסרו לפי חוק חדלות חדלות פרעון לצד עבירות מס, התקשרות בעסקה הכרוכה בקבלת אשראי ואי הודעה על התחלת התעסקות או על שינוי בה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה