תיירות

אילת בדרך לשנות את פניה: זה פרויקט הענק שיוקם

אילת עומדת בפני השקעה כספית מטורפת של למעלה מ-50 מיליון שקלים בדרך לשנות את פניה. בתכנון: פיתוח של לגונה במזרח ושיקום מסיבי של אתרי התיירות הקיימים בעיר
מערכת ice |  1
אילת (צילום פלאש 90/ משה שי)
למרות הירידה בתיירות בשנים האחרונות, אילת היא ללא ספק עיר התיירות הגדולה ביותר בישראל. כעת, העיר הדרומית עומדת בפני השקעה כספית מטורפות בסך של למעלה מ-50 מיליון שקלים בדרך לשנות את פניה. כך פורסם היום (חמישי) ב-N12.
ההשקעה עשויה לשפר את חווית התיירות בעיר באמצעות פיתוח של לגונה במזרח, ושיקום מסיבי של אתרי התיירות הקיימים בעיר. במתחם הלגונה החדש יוקם אזור תיירותי חדש וגדול שיוסיף כ-2,000 חדרי מלון, תוקם טיילת חדשה, יתבצעו עבודות פיתוח התשתיות באזור הלגונה וטיפול במי הלגונה ושדרוג הטיילת הקיימת שכבר איבדה מזמן מהקסם שלה.
 
פרויקט הלגונה במזרח ישתרע על פני 600 דונם. יהיו בו 2,200 חדרים, כאשר מתחם המלונות החדש יכלול שטחי ספורט ונופש, שטחי ציבור, חופי רחצה, ספסלים ופינות ישיבה והצללות. הטיילת החדשה תקיף את הלגונה ויהיו בה חנויות מסחר, חופים מוסדרים, צמחיה, פינות תצפית ועוד.
 
העבודות מסביב ללגונה יכללו סלילת מערכות מדרכות וכבישים, תשתיות מים, ביוב, חשמל, הכנת תשתית מתאימה להקמת בתי המלון, חניונים, ציר אופניים והכנה לעמדות טעינה לרכבים חשמליים. בשלב העבודה הבא, יחברו בין אזור המלונאות למתחם באמצעות כביש רחב ונוח עם חניונים מוסדרים.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ורק העיר עצמה נראית כמו השטחים
    ליאורה 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    במקום לעשות פינוי בינוי ולהפוך את אילת לעיר הנפוש היפה בעולם, העיר מתחלקת לתיירות מדהימה, לשכומות צוקה מכוערות ועבריינות
    סגור