תיירות

זורקים את כרטיסי הטיסה לפח? זו הסיבה שכדאי שתפסיקו

אם אתם נוהגים לזרוק לפח את כרטיס הטיסה שלכם, מתברר כי לא פעם הוא יכול דווקא לסייע לכם עם מספר הנחות ביעד אליו הגעתם. חברות תעופה נבחרות מעניקות במסגרת הכרטיס הנחות של יותר מ-20%, כך תבררו אם אתם זכאים להטבות
מערכת ice |  3
כרטיס טיסה (צילום freepik, shutterstock)
כשרובנו יורדים מטיסה ביעד או בנתב"ג אנו זורקים לפח את כרטיס הטיסה שהונפק לו ושוכחים ממנו. כבר בעבר היו הערכות כי מדובר במנהג "מגונה" היות שהכרטיס כולל פרטים אישיים רבים, אך היום אנו נספק לכם סיבה נוספת לא לזרוק את כרטיס הנייר ואנו מעריכים כי זו באמת תעזור.
לפי כתב התיירות של 'ישראל היום', שמעון יעיש, מתברר כי חברות תעופה רבות כוללות באותו דף נייר גם הטבות רבות ביעד אליו תגיעו. ההטבות הללו כוללות הנחות בספא, פארקי שעשועים, מסעדות, אתרי סקי ועוד.
בין החברות שמעניקות הטבות וגם מגיעות לארץ, נוכל למצוא את איתיחאד איירווייז. כרטיס הטיסה של החברה יכול להעניק לנו מספר הטבעות באבו דאבי, בהן מבצעים, הנחות על חוויות שונות, ימי טיול, 25% הנחה על מקומות הסעדה, 20% הנחה על טיפולי ספא ועוד.
 
מקבילתה, אמירייטס, גם היא מעניקה הטבות במסגרת הכרטיס. למשל, תוכלו ליהנות מהנחה בכ-500 אתרים באיחוד האמירויות, 20% הנחה במסעדות ומוסדות ספא רבים ועוד.
מצטרפת לרשימה גם בריטיש איירווייז. כרטיס הטיסה של החברה הפופולרית יכול לספק לכם הנחה במספר רשתות בוטיק בלונדון ואפילו קוקטייל או שמפניה בחינם במלונות נבחרים ביעד. 
חברות נוספות שמעניקות הנחות דומות הן קוריאן אייר, אלסקה איירליינס, אסיאנה איירליינס, סינגפור איירליינס ועוד. תוכלו לבדוק את ההטבות השונות באתרים של כל אחת מהחברות.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כרטיסי טיסה
    ותיק 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החברות הגדולות, כלל לא מנפיקות כרטיסי טיסה, אלא רק דוא"ל.
    סגור
  • 2.
    מטוסים בסין!
    אנצי! 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם יש לזה 4 רגליים וזה לא כיסא,אם יש לזה 2 כנפיים וזה לא מטוס ואם זה שוחה וזה לא צוללת, אז הסינים בטח יאכלו את זה-הנסיך פיליפ!
    סגור
  • 1.
    פרדוקס!
    אנצי! 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מטוסים הם צעצועים נחמדים,אבל חסרי כל ערך צבאי-מרשל פרדיננד פוש,פרופסור לאסטרטגיה, 1911!
    סגור