טלוויזיה

דימה סלבוטסקי מצטרף לחטיבה המסחרית של קשת

גיוסים חדשים בחטיבה המסחרית של קשת, בהמשך למינויו של אלירן בן יהודה למנכ"ל החטיבה המסחרית. בקשת מודיעים על הצטרפותו של דימה סלבוטסקי, לתפקיד VP of TV Media Revenue
יהודה לוינגר | 
דימה סלבוטסקי (צילום יחצ)
דימה סלבוטסקי מצטרף לחטיבה המסחרית של קשת, בתפקיד VP of TV Media Revenue, במסגרתו יהיה אחראי על ניהול רכש המדיה של קשת 12, ינהל את ממשקי הערוץ עם חברות המדיה וימקסם את זמן האוויר.
לסלבוטסקי ניסיון של כ-15 שנים בשוק המדיה, מתוכן 12 במדיהקום מקבוצת אדלר חומסקי, בה כיהן כסמנכ"ל רכש בטלוויזיה. בשלוש השנים האחרונות כיהן כסמנכ"ל מדיה ב-McCann6 - הזרוע המדיה הבינלאומית של קבוצת McCann, שם הוביל מהלכי פרסום ומדיה גלובליים, בדגש על לקוחות משוק ההייטק, ביניהם ניתן למנות את Nice, Lumenis, Pentera  ו־Cato Networks.
סלבוטסקי מביא עמו ניסיון עשיר והתמחות בתחום ה-CTV וה- OTT וכן בעבודה עם ספקי תוכן בינלאומיים מהגדולים בעולם, בהם Netflix, Disney, Peacock  ו־Fox.
אלירן בן יהודה, מנכ"ל החטיבה המסחרית בקבוצת קשת: "מברך על הצטרפותו של דימה לחטיבה, אין לי ספק שהוא יביא הישגים רבים ואני מאחל לו הצלחה רבה".

כזכור, לפני 5 שנים נערך שינוי מבני בקבוצת קשת, כאשר במסגרת זו הוקמה הנהלה לערוץ 12, הפועלת כיחידה עצמאית בתוך הקבוצה, לצד קשת דיגיטל, קשת אינטרנשיונל והחטיבה המסחרית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה