טלוויזיה

חיים אתגר מזהיר: "מה היה קורה לנו בלי הצבא?"

המגיש בקשת 12 סיפק את התובנות שלו לפלישה הרוסית לאוקראינה: "אם לא היה לנו צבא גדול וחזק, מדינות ערב והאיראנים היו פולשות ערב ולא יכולנו להתגונן כמו שקורה באוקראינה. היו מחריבים את המדינה. מסקנה: לסמוך רק על עצמנו ולא על האמריקאים והאירופים"
מערכת ice |  10
חיים אתגר (צילום צילום מתוך יצאת צדיק קשת 12)
הפלישה של רוסיה לאוקראינה ממשיכה להסעיר גם את התקשורת הישראלית וחיים אתגר, מגיש 'יצאת צדיק' ו'המתחזים' בקשת 12 סיפק את התובנות שלו מהאירועים האלימים שמתחשים בחסות השקט שמפגינות מדינות העולם מול התוקפנות שמוביל ולדימיר פוטין.
אתגר פתח ואמר: "האוקראינים מתחננים לעזרה, אף מדינה לא שולחת כוחות, לא באמת עוזרת, האמריקאים לא שולחים כוחות, האירופים לא שולחים כוחות ורוסיה עושה מה שבא לה ודורסת את המדינה".
עוד הוסיף המגיש: "עכשיו תדמיינו מה היה קורה אם לא היו לנו צבא גדול, צבא חזק ומדינות ערב והאיראנים היו פולשות ערב ולא יכולנו להתגונן כמו שקורה באוקראינה. היו מחריבים את המדינה".
 
"מסקנה: אפשר לסמוך רק על עצמנו, להקשיב רק על עצמנו, לא להסתמך על האמריקאים ועל האירופים, להסתמך על עצמנו, אולי גם על ההוא שלמעלה ולדעת שאנחנו תמיד חייבים להקשיב ולעשות רק מה שנכון לנו, כי בשעת פקודה, אף אחד לא יבוא לעזור לנו".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    אתגר שירת בצבא? (ל"ת)
    אבי 08/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    הצבא
    יהודית 02/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה. צודך לא הייתה לנו מדינה .אנחנו חייבים לסמוך רק .על עצמינו.
    סגור
  • סמוך על הקב"ה!
    יאיר 02/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תפסיקו עם ה'כוחי ועוצם ידי', נכון צריך לעשות השתדלות והצבא זה ההשתדלות וכל הכבוד למתגייסים. אבל צריך להאמין שהניצחונות שלנו הם בעזרתו של אלוקים. איך אתה מסביר את זה שלפני כיפת ברזל היו עשרות או אולי מאות טילים שנפלו בשטח פתוח ולא פגעו בבניינים? היו הכרזות בחדשות, טיל נפל בשטח פתוח לא היו נפגעים- איך? נס? מי עשה ת'נס? הטבע? לא!!! אלוקים!!! צריך לסמוך עליו ולא על עצמינו, למה מי אנחנו? אם אסמוך עליך תבטיח לי שהכל יהיה בסדר? אבל אלוקים שמסתכל מלמעלה ורואה הכל "הפנקס פתוח והיד רושמת וכל מעשיך בספר נכתבים"
    סגור
  • 5.
    מלחמת השחרו
    יהודית 02/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העם היהודי מאז התנח .וגירוש ספרד פעמים בית .המיקדש נחרב ונישלחנו קומ.
    סגור
  • 4.
    אתגר צבאי
    מיקו 02/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קשקוש ברמה של כתה א. לא ברור למישהו במדינה שצריך צבא חזק,הינו זקוקים לידיעה המרעישה של חיים אתגר.
    סגור
  • 3.
    למה. החרא. הזה. אייטם??????? (ל"ת)
    fei 02/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אנחנו צריכים לסמוך על רק על ה' שישמור עלינו
    יוני 02/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מדינות ערב אפילו עם מקלות ואבנים יותר חזקות ממדינת ישראל עם טנקים ומטוסים..
    סגור
  • כמו שסמכו עליו בשואה. ה׳ יותר גרוע מביידן (ל"ת)
    ערן 02/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • שוב יום אחד לפני מיתתך...
    ערן ומעריצך-תקראו: 02/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה יהודי? תגיד לי, מה תעשה כשמשיח יבוא ובית המקדש יבנה? אתה תמשיך אם דעותיך החצופות נגד ה' יתברך? ההבדל בינך לבין יהודי מאמין הוא ששניכם יודעים שיש אלוקים אך כל אחד בוחר ת'דרך שלו אם להאמין או לא. ההבדל הנוסף הוא בסוף אחרי המאה עשרים השכר והעונש. אלוקים נתן את הזכות לבחור בין טוב לרע ואומר שמי שיבחר בטוב יקבל שכר ומי שיבחר ברע יענש. עכשיו החיים נראים לך מדליקים ואתה בוחר ת'דרך שאלוקים אומר לך שזו לא הדרך הטובה כי כת' למשל זכור ושמור את יום השבת לקדשו, אז מי ששומר-מקבל שכר ומי שלא- יענש!! אז תשקול את מילותך ותחזור בך, כי כל זמן שהנר דולק-אפשר לתקן!
    סגור
  • 1.
    ללא צל של ספק!
    רביב מנחם 02/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעולמנו ה "מופלא" אם אין אני לי מי לי! העולם שלנו צבוע ושקרן מעיקרו. אין באמת ערבות הדדית. בעטיפות הרכות של המלל הצבוע והמתחסד,ישנה כביכול איכפתיות של ממש, אך במציאות הפוצעת והמדממת, ישנה בעיקר התקפלות והתרפסות מתחסדת שלא תורמת כהוא זה לעצירת מעגל הדמים המשתלח בינותיהן.
    סגור