טלוויזיה

האח הגדול 2022: מי יהיו הדיירים שייכנסו לבית?

האח הגדול צפויה לפתוח בעוד שבוע וחצי את העונה החדשה והאנונימית שלה, בזמן שמנחה התוכנית עדיין נמצא בצילומי הישרדות מעבר לים. מי יהיו האנשים שייכנסו לבית?
מערכת ice |  2
האח הגדול (צילום freepik)
בית האח הגדול יפתח את דלתותיו בעוד שבוע וחצי ויקבל אליו את הדיירים החדשים שיאלצו ללמוד להתנהג בהתאם, כשהשאלה הגדולה היא - מי יהיו אותם דיירים? הערב מוציאה רשת 13 פרומו ראשון לקראת העונה עם רמז, מאוד דק לגבי זהותם של הדיירים.
למרות שבאוויר כבר מתפרסמים דיווחים שונים אודות זהותם של המלוהקים החדשים שעומדים להפוך לסלב בין כניסה לבית אחד, ברשת 13 ממשיכים לנקוט במיסתוריות ולא מאמתים את זהות האנונימיים, ובפרומו ששוחרר הערב המסר המרכזי הוא: "זה יכול להיות כל אחד".
לקראת העונה החדשה של האח הגדול, הבית בנווה אילן שמשמש את תכנית הריאליטי ברשת 13 עבר שיפוץ בסכום כולל של כשני מיליון שקלים בסך הכל.
הבית שיאכלס את דיירי העונה החדשה של סדרת הדגל של הערוץ לקיץ הקרוב, עבר מתיחת פנים רצינית לראשונה מאז העונה השנייה ששודרה ברשת 13 אחרי המעבר מערוץ קשת 12.
 

חלק מהסכום האמור, שנחשב להשקעה רצינית, שולם כבארטר שמגיע בתמורה לחסויות ופרסום של הצד השני. בכלל, השיפוץ נעשה משום שהערוץ המשדר הבין כי יש לרענן את הבית, כאשר החוזה שלה מול בעלת הפורמט הוא לשלוש עונות נוספות.
במקביל, חרף המעבר של ערוץ 20 לאפיק 14, רשת לא מתכוונת לחזור לערוץ ששימש את שידור הלייב בתחילת הדרך ותשמתמש באפיק 26 כדי להעביר את השידורים מהבית 24/7 במהלך העונה הקרובה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חוזה האח הגדול
    חסוי 06/2022/02
    הגב לתגובה זו
    4 3
    אני יודעת שאחת מאשדוד נכנסת והיא אומרת לכולם למי צריך לפנות שהיא הפרה ?
    סגור
  • 1.
    יודעת הכל
    אולגה ברוייבה 06/2022/01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    היי אני יודעת הכל מה לא תגידו אני יכולה לעשות את זה!
    סגור