טלוויזיה

רשת 13 חושפת: מתי תתחיל העונה של האח הגדול?

רגע לפני שאדם לוין עלה להרים את הקהל בפארק הירקון, הפתיעה רשת 13 בהכרזה על העונה הבאה של האח הגדול. מתי היא תעלה, וגם, מי הדייר הראשון שנחשף?
מערכת ice |  2
האח הגדול נחשף בהופעה (צילום רשת 13)
לאחר חודשים של ציפייה, אתמול בערב (שני) זה הגיע. מארון 5 הופיעו בפארק הירקון לעיני כ-60 אלף צופים נדהמים. בהופעת החימום עלו אגם בוחבוט, שחר סאול ונורוז, ושרו בין היתר את הלהיט שלהם "דובשנייה". אחריהם עלה לחמם יונתן מרגי.
ממש רגע לפני תחילת המופע, רשת 13 הכריזה בהפתעה על תאריך השקת העונה החדשה של ״האח הגדול״: יום שלישי, 7/6 בשעה 21:15. ההכרזה נערכה מול עשרות אלפי צופי ההופעה של ״מארון 5״, כשמסכי הבמה נצבעו ״האח הגדול״, ומצלמות המתחם ניסו לאתר את הדייר הבא שאולי יכנס מתוך הקהל לבית המפורסם במדינה.
 החשיפה אתמול בהופעה של מארון 5 (צילום יחצ רשת 13)
עם הכרזת התאריך, הפקת ״האח הגדול״ חושפת לראשונה אי פעם, עוד לפני כניסתו לבית המפורסם במדינה, פרטים ראשונים על אחד הדיירים: א. בן 21, גר בתל אביב, והוא מזל סרטן. מצלמת הקהל תפסה את הדייר החדש בהופעה, שהתכסה עם כובע ומסיכה.
 
לגבי השידור אתמול, רשת לא ראו צורך ללכת ראש בראש מול חתונמי ושידרו פרק של 'המקור' שעסק בפרשת NSO בעיתון 'כלכליסט' שזכה ל-6.9%, 198 אלף צופים.
בין הסלבס שהגיעו להופעה אתמול והשתתפו גם באירוע הבקסטייג', היו גם כמה טאלנטים של רשת 13, מנחי העולם הבוקר צביקה הדר ומירי מיכאלי, והחזאי והמגיש דני רופ. 

צביקה הדר עם ארז טל אתמול בהופעה (צילום אור גפן)
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    .
    . 06/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתמודדת שנכנסת להאח הגדול *** מאשדוד בת 25 גרושה+2 מספרת לקרובים שלה שהיא נכנסת להאח הגדול האם הם חותמים על החוזה ומכפרים אותו ומקבלים קנס? למי אני צריכה לפנות ?
    סגור
  • 1.
    אח הדגיל
    חסוי 06/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתמודדת שנכנסת להאח הגדול *** מאשדוד בת 25 גרושה+2 מספרת לקרובים שלה שהיא נכנסת להאח הגדול האם הם חותמים על החוזה ומקבלים קנס? למי אני צריכה לפנות ?
    סגור