טלוויזיה

בית האח הגדול נחשף: הצצה בלעדית לעיצוב החדש

בית האח הגדול יפתח הערב (שלישי) את שעריו בפני הדיירים החדשים והאנונימיים, והשנה, מלבד זהות הדיירים שמרו בהפקה בקנאות על מעטה סודיות סביב נראות הבית שעבר שיפוץ נרחב לקראת העונה
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
הבית שיאכלס את דיירי העונה החדשה של סדרת הדגל של הערוץ לקיץ הקרוב, עבר מתיחת פנים רצינית לראשונה מאז העונה השנייה ששודרה ברשת 13 אחרי המעבר מערוץ קשת 12. 
לרגל השיפוץ שעבר הבית, נערך אתמול (שני) טקס קביעת מזוזה חדשה בכניסה, אותו ערך רב הסלבס מרדכי חסידים בנוכחות מנחי התוכנית גיא זוארץ ולירון ויצמן.
ברשת 13 הותירו את הבית מחוץ לפרסומים כמו זהותם של הדיירים האנונימיים שצפויים להיכנס הערב לבית. אלא שכעת תמונה ראשונה של העיצוב הפנימי נחשפת בבלעדיות ב-ice, ורק הערב נדע איזה חלק של הבית נחשף בה.
 


חלק מהסכום האמור, שנחשב להשקעה רצינית, שולם כבארטר שמגיע בתמורה לחסויות ופרסום של הצד השני. בכלל, השיפוץ נעשה משום שהערוץ המשדר הבין כי יש לרענן את הבית, כאשר החוזה שלה מול בעלת הפורמט הוא לשלוש עונות נוספות.

הצצה לבית האח הגדול

במקביל, חרף המעבר של ערוץ 20 לאפיק 14, רשת לא מתכוונת לחזור לערוץ ששימש את שידור הלייב בתחילת הדרך ותשמתמש באפיק 26 כדי להעביר את השידורים מהבית 24/7 במהלך העונה הקרובה.
למרות שבאוויר כבר מתפרסמים דיווחים שונים אודות זהותם של המלוהקים החדשים שעומדים להפוך לסלב בין כניסה לבית אחד, ברשת 13 ממשיכים לנקוט ביסתוריות ולא מאמתים את זהות האנונימיים, ובקמפיין ההשקה המרכזי המסר הוא: "זה יכול להיות כל אחד", אף על פי שלירון ויצמן כבר חשפה מספר פרטים על דיירים שצפויים להיכנס.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה