טלוויזיה

חתונה ממבט ראשון נחשפת: כל הפרטים על האירוע הגדול

קטיה וליאור, כוכבי חתונה ממבט ראשון, יתחתנו הערב בחתומה מרגשת שתעבור בשידור חי ב"קשת 12". דניאל זיני, מפיקת האירוע, חשפה את כל הפרטים על חתונה השנה: האוכל, חילוקי הדעות לגבי הרבנות, מדד הלחץ והסודיות המוחלטת
מערכת ice | 
חתונה ממבט ראשון (צילום מסך: קשת 12)
קטיה וליאור, כוכבי חתונה ממבט ראשון, החליטו להמשיך יחדיו גם אחרי התכנית והודיעו כי יקיימו חתונה מרגשת במיוחד, השנייה במספר למעשה, שתערך היום (חמישי) בנמל תל אביב ותועבר בשידור חי ב"קשת 12". 
את האירוסים שלהם הם נאלצו לשמור בסוד, מה שהפך את תכנון החתונה לאתגר לא קל. בשביל להצליח להרים את האירוע בסודיות הם החליטו לעבוד עם מפיקת האירועים דניאל זיני, שסיפרה הבוקר לפאולה וליאון מספר פרטים מעניינים במיוחד על "חתונת השנה".
הזוג העדיף אירוע מצומצם יחסית, של 350 אנשים שצפויים להגיע לחגוג איתם. בין האורחים יהיו מומחי התכנית – ד"ר יעל דורון, דני פרידלנדר ומעין בוימן משיטה כשגם שאר משתתפי העונה צפויים להגיע. כפי שכבר נחשף, קטיה וליאור יצעדו לחופה בליווי שיר של הזמרת דנה לפידות. 
 
לזוג היו כמה חילוקי דעות לגבי האם להתחתן ברבנות או לא, אבל  דניאל זיני, המפיקה, מספרת על הבחירה שהם עשו בסופו של דבר: "יהיה רב מרבנות, שזה באמת משהו שהיה חשוב לליאור וקטיה מכבדת אותו". 
לגבי מדד הלחץ שלהם ענתה זיני: "מדד הלחץ שלהם מטורף, זה כפול מזוג רגיל, הם בהתרגשות מטורפת. אמנם הם עברו את זה לא מזמן, אבל עכשיו זה ממש אמיתי, הם יודעים עם מי הם מתחתנים וזה שונה - ההתרגשות היא כפולה".
 
לשאלה איזה אוכל יהיה באירוע ענתה: "קטיה מתה על דגים נאים, אז זה הדבר הראשון שווידאנו עם הקייטרינג והוספנו אפילו עמדה עשירה. יהיה המון אלכוהול ויש לנו פה את קייטרינג אלטו, שהוא מדהים". ומה התכניות שלהם אחרי החתונה? "הם ישנים במלון דן בתל אביב. הם רצו מאוד חתונת חמישי כדי לעשות שבת חתן בירושלים".
התחלת את הפקת החתונה כשהשידור היה באוויר, והיית צריכה לעשות את זה בסודיות מוחלטת: "זה קשה בטירוף, זה מאתגר. זאת לא חתונה סטנדרטית, כולם כמובן חתמו על הסכמי סודיות. קטיה וליאור מדהימים ובאמת מאוהבים ברמה שלא רואים דברים כאלה. אני כמעט תשע שנים בתחום, פגשתי כל כך הרבה זוגות ואין דברים כאלה. שיישארו בדיוק ככה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה