שיווק ופרסום
כוכבי קשת 12 חוגגים: זה הפרויקט החדש בקריירה
בל אגם ושחר טבוך, שניים מהכוכבים הבולטים בתוכניות הבידור של קשת 12, קטפו קמפיין חדש וזה המותג אותו יובילו לצד כוכבות נוספות. אלו הפרטים הנוצצים
בל אגם ושחר טבוך, שניים מהכוכבים של קשת 12 בתוכניות הבידור, כאשר אגם מככבת ככתבת בתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" וטבוך מתחרה בימים אלו ב"רוקדים עם כוכבים", נבחרו להוביל את ה"מהפכה בעולם האיפור" תחת מותג האיפור המקצועי "NYX", אחד ממותגי האיפור האהובים והמובילים בעולם, בחר נבחרת משפיענים בישראל מעולמות הבידור והלייף סטייל.
איתם יככבו יוצרי התוכן: נועה טקה, אסתר אווקה, שגיא לירן ועוד יוצרים מוכשרים מהשורה הראשונה - שיביאו את הרוח החופשית, הכיפית והטרנדית של המותג לקהלים מגוונים וישימו את הביטוי האישי במרכז.
.jpg)
קרדיט: אור דנון

קרדיט: אור דנון
אילן נקש, מנכ"ל חטיבת מוצרי הצריכה ב"לוריאל ישראל": 'NYX PROFESSIONAL MAKEUP' הוא הרבה מעבר למותג איפור, זו תפיסת עולם. השקת 'NYX Professional Makeup', נותנת מענה לצרכים המשתנים של הצרכניות והצרכנים בארץ. אנו נרגשים להשיק את נבחרת המאפרים המקצועיים ונבחרת המשפיענים, שמטרתה העיקרית היא להביא את עולם האיפור המקצועי, על איכותו ומוצריו, לכל בית בישראל. זוהי הזדמנות לכל אחד ואחת ליהנות מאיפור ברמה הגבוהה ביותר, מבלי להתפשר על איכות או על תקציב. כמותג שמאמין ביופי שהוא של כולם, בכל גיל, צבע, מגדר והעדפה מינית, ומעודד כל אחת ואחד לחגוג את מי שהם, בדרכם שלהם. באמצעות הנבחרות ניצור שפה אמנותית, הייחודית לערכים של המותג".
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



