שיווק ופרסום

"בקמפיין 'חומוס אחלה' היו המון אתגרים - לא ישנתי 3 חודשים, אני בעצמי מלצרתי"

דורית גווילי מ'באומן בר ריבנאי' היא האורחת ב-under 40. על השינויים בתחום הפרסום בעשור האחרון, על החלום לעשות דוקו, ועל קמפיין 'יש עתיד'
נעמה תורן |  61
סמנכ\"ל ההפקות והתוכן במשרד הפרסום \'באומן בר ריבנאי\', דורית גווילי, היא האורחת שלנו במדור השבועי under 40 באייס. גווילי, בזוגיות ועם ילד, אחראית במסגרת עבודתה לכל הפקות המשרד, על צוות מפיקים בתוך המשרד ועל ספקים חיצוניים.
בין השאר אחראית גווילי לקמפיינים האחרון של חומוס אחלה, שוקולד פרה מסביב לעולם, ביטוח הראל, מזדה, סופרפארם, ישראכרט, ועוד.
בבחירות האחרונות היה \'באומן בר ריבנאי\' אחראי גם לקמפיין של רשימת \'יש עתיד\', במסגרתו הייתה גווילי בין הוגי הסיסמה \"באנו לשנות\". כפי שכולנו יודעים, מפלגתו של יאיר לפיד גרפה 19 מנדטים, והפכה להצלחה הגדולה של הבחירות.
1. מה הכי אנדר רייטד בתחום שלך?
העבודה השוטפת. אנשים מתסכלים על הקמפיינים הגדולים, אבל מעל 50% זה עבודה שוטפת - מודעות, סרטוני מכר, דברים קטנים ופחות נחשבים של צוותים שלמים במשרד, עבודה קשה ולא מספיק מוכרת.
2. גם ההבדל בין גברים ונשים לא השתנה?
לא מספיק. אמנם אנחנו הנשים יצאנו מאגף המזכירה, אבל יכול להיות שבגלל השעות והאינטנסיביות - המקצוע הזה פחות קוסם לנשים. יש המון נשים מוכשרות - ברמת התקציבאיות והקריאייטיב, ויש להן מקום. גם במשרדים אחרים יש נשים בעמדות ניהול, אבל לא מספיק. זה עדיין רחוק מלהיות 50-50. זה נכון גם לגברים, מתישהו האינטנסיביות כבר לא מתאימה. זה ככה בכל העולם, בתחרויות פרסום - נכנסים לאולם של אלפים, ובמקרה הטוב - 20% נשים.
3. מה הכי אובר רייטד בתחום שלך?
הגלאם שחושבים שיש, כאילו עושים כל היום אודישנים לדוגמניות, מצלמים סלבס בחו\"ל ואוכלים סושי בצהרים. במציאות זה מסתכם בפיצה קרה ב-1:00 בלילה.
4. מהו ההישג הכי משמעותי בקריירה שלך עד היום?
אני עוסקת בתחום שבו אתה נשפט על פי הפרויקט האחרון. למזלי, 2 הפרויקטים האחרונים היו הצלחה - גם הקמפיין של \'יש עתיד\' וגם \'חומוס אחלה\'. בחומוס היו המון אתגרים: זה לא לצלם מישהו מנגב חומוס. עשינו משהו אחר ושונה והתוצאות היו מדהימות. הכל אמיתי בקמפיין הזה, לא ישנתי 3 חודשים. פתחנו מקום למשך 3 שבועות והגשנו בו חומוס, אני בעצמי מלצרתי, אמרנו לאנשים \"שלמו כמה שאתם רוצים\", אנשים חזרו שוב ושוב ורק ובשבוע האחרון גילינו להם שזה חומוס מקופסאות וכל הכסף הלך לתרומה לעמותת \'מאיר השמן\' לנערים בסיכון. בסופו של דבר המכירות של אחלה גדלו ב-70%.
5. מה היה שם שעשה את קמפיין \'יש עתיד\' שעשיתם, להצלחה? ואת - מהוגי הסיסמה \"באנו לשנות\", אחרי השבוע האחרון, עדיין מאמינה בו?
לפיד עשה עבודת שטח מדהימה, כל יום חוגי בית. היינו צוות שלם, לא בזכותי ולא בגללי הוא בכנסת. הוא הביא איתו את העניין של להסתכל בעיניים ולהגיד בסוף את האמת שלו. לא הייתה קלישאה בקמפיין, לא היה ילד עם דגל מתנופף. הוא גם שמר על הגינות, לא היה קמפיין נגטיב. לא הייתי מצליחה לעבוד עם מישהו שאני לא מאמינה בה בו. הוא מתכוון לטוב וזה המון. הוא באמת רוצה דברים טובים.
6. העובדה שהוא טאלנט הקלה?
גם ביבי ובנט ויחימוביץ\' הם סוג של טאלנטים עם המון ערך מוסף. אני לא חושבת שההצלחה של לפיד זה בגלל שהוא סלב. אנשים שפגשו אותו אחד על אחד האמינו שהוא רוצה שינוי, שהוא בא לשנות.
7. מה הרגע שהיית רוצה למחוק מהקריירה?
ב-2001 ניהלתי את \'חדשות ישראל\' עם משה שלונסקי והיה אז גל פיגועים, וכשמצאתי את עצמי מחפשת סינק של אישה מירושלים שאיבדה את כל המשפחה בפיגוע, הבנתי שיש מחיר גבוה מידי לעבודה בניוז.
8. אם לא היית עוסקת בפרסום, בטוח היית:
קולנוע דוקומנטרי. זה עוד לא ירד מהפרק.
9. מי פתח לך דלת?
משה גאון. עבדנו יחד בג\'י. סי, אז חברה של יעוץ אסטרטגי, והוא נתקע בלי מפיקה וביקש עזרה. חשבתי שזה לחודש-חודשיים, ואני כבר 10 שנים בבאומן.
10. כלל אחד בעבודה שאת לעולם לא מפרה?
תחושות בטן - לעקוב אחריהן, לשמור על זה, בין אם זה קאסט או תסריט, זה מוכיח את עצמו שוב ושוב.
11. מהו האתגר הכי גדול בעבודה שלך?
תחום הפרסום היום כל הזמן משתנה, אתה מוצא פלטפורמות שלא היו קיימות לפני שנה וצריך להפיק להן תוכן. מהלכי פרסום משתנים והצרכן משתנה. אין קשר בין עולם הפרסום שנכנסתי אליו לבין זה של היום. האתגר הוא להיות רלבנטי ללקוח ולתת לו את הפתרונות שהם לאו דווקא אלה בקופסה. זה לא קשור לגיל, אתה צריך להיות מעודכן. צריך להבין שיש לקוח שמתאימות לו 30 שניות בטלוויזיה ולקוח אחר שמתאימה לו פעילות אינטרנט גדולה. כל לקוח צריך לקבל מענה לצרכים שלו וגם צריך לתת ערך מוסף לצרכן, למעורבות צרכנית.
12. הציבור עוד מאמין לפרסומות?
מאמינים לדברים אמיתיים, לא רוצים לראות מישהו שותה מיץ, אבל אם אתה נותן בידור, פרסומת מאד מצחיקה כמו היונים של \'ביטוח ישיר\', והן מדברות על ערך אמיתי לצרכן, הצרכן יאהב את זה. החוכמה היא איך להיות שקוף, שהצרכן ישים לב ויאהב את זה.
13. את עוקבת אחרי \'מד מן\'? מזדהה?
בטח! מדהים שיש כל כך הרבה נקודות השקה בין מה שקרה אז למה שקורה היום. התעשייה עברה שינויים מהותיים ב-10 השנים שאני בתחום, אבל יש עדיין המון נקודות השקה. בתחרויות פרסום בעולם מדברים על אותן בעיות - איש קריאייטיב ואחר מזימבבואה ועוד אחד מארה\"ב ידברו על אותן בעיות - על פלטפורמות מדיה שצריכות להיות רלבנטיות ותקציבים שהולכים וקטנים, וב\'מד מן\' זה מדהים, יש דברים שרלבנטיים לנו, התחרותיות, המכרזים, השעות מסביב לשעון.
14. פרגני למתחרים
ב-10 השנים בתחום, עבדתי עם המון אנשים שהיום, בגלל התחלופה, עובדים ברוב המשרדים המתחרים. אני לא רוצה לפרגן למהלך זה או אחר. רמת הקריאייטיב בארץ היא גבוהה מאד והאנשים מצוינים. אני אפרגן למשרד קטן בשם \'אלנבי\', בית קונספטים, יש להם דברים מעניינים באינטרנט, פעילויות גרילה, והמהלך אחרון שלהם של \'מכבי\' באינטרנט - מעולה.
15. מה יותר מעניין או מספק - קמפיין פרסומי או קמפיין בחירות?
אי אפשר להשוות. זה מספק ב-2 המקרים כשעשית קמפיין עם צוות גדול ושלם והתוצאה טובה. אבל יש משהו בלעשות משהו ערכי - שהוא מספק במיוחד. כך היה בקמפיין של \'יש עתיד\' וגם בפעילות הפרו-בונו שהמשרד עושה למרכז פרס או עם לפורום המשפחות השכולות. לתת מהיכולות המקצועיות שלך לעמותות וללקוחות שלא משלמים, זה סיפוק גדול.
תגובות לכתבה(61):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 46.
    אני שמח לבשר לך
    אזרח 06/2013/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שאחרי הקמפיין של החומוס הפסקתי לאכול חומוס מוכן מקופסאות והתחלתי להכין בעצמי. קמפיין רע, רע מאוד.
    סגור
  • 45.
    מי שלא רא בפעולה לא יבין על מה המהומה
    מיאמי 05/2013/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    באמת שאין עליה מפיקה, חברה, רצינית ושובבה הכל באותה אישה
    סגור
  • 44.
    חג שבועות שמח גווילי
    דג סלומון 05/2013/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי קפטן המרמרה שעשה אן לייק לתגובות מפרגנות... שמחה -חיוך פרגון..לא קרה דבר. נכון?
    סגור
  • 43.
    אין על דוריס
    עמית 05/2013/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עם כל הטירוף וחוסר הפרופורציות של הענף ההזוי הזה, מצליחה להישאר בן אדם, ועוד בן אדם טוב
    סגור
  • 42.
    כל הכבוד
    שרונה 05/2013/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעוררת השראה! גאה בך :)
    סגור
  • טען עוד
  • 41.
    אולי היא הייתה צריכה לרוץ במקום לפיד...
    לא מכיר 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בחיים לא ראיתי כאלה תגובות מפרגנות בתעשייה שלנו
    סגור
  • 40.
    משימה אחרונה לפני מושלמות מוחלטת
    אבו חומוס 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רק להוריד במשקל
    סגור
  • אבו חומוס
    רוני 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה זבל.
    סגור
  • 39.
    כל מילה בסלע
    שמנדוזית 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אין ולא תהיה כמוה בתחום הפרסום!!! שילוב נדיר של מקצועיות ואנושיות
    סגור
  • 38.
    אילו רק....
    בטטה 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אילו רק הייתי אוהב בנות ודורית לא הייתה בזוגיות מאושרת וילד לתפארת הייתי משלם גם מיליארד דולר כדי לזכות ולו לחודש אחד של זוגיות עם האישה המדהימה הזו! הכרתי את דורית במסגרת העבודה וזכיתי. זכיתי להכיר אישה משכמה ומעלה, מקצועית, מסורה, יודעת ואוהבת את העבודה ודואגת לכך שכל העושה במלאכה יזכה לפרגון וקרדיט על החלק שלו (גם אם זו היא שהדריכה אותו צעד אחרי צעד), ומעולם לא לוקחת לעצמה קרדיט (גם כשזה מגיע לה) בזכות דורית לא מעט אנשים טובים שאני מכיר נשארו במקצוע ולא ברחו ממנו כל עוד נפשם בם! אנשי ברנז׳ה יקרים- דורית היא המגדלאור שלאורו עלינו לפסוע!! יישר כח! עלי והצליחי
    סגור
  • 37.
    פרופורציות
    אחד שפעם וזה 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    דוריס היא באמת מפיקה מדהימה - כל מה שאתה רוצה היא משיגה לך. מה הבעיה? היא לוקחת את הדברים לאקסטרים ומשלמת מחיר יקר מאוד על זה. חופשת לידה לא אמיתית, שבועות בצילומים בחו"ל, עבודה מסביב לשעון - זה לא בריא, וזה רק נותן עוד דלק למנהלים של המשרדים שרואים מישהו עובד בלי פרופורציות ומבקשים מכולם לעבוד ככה. זה חלק מהבעיות שיש היום במשרדי הפרסום..
    סגור
  • סופסוף יש צדיק בסדום
    או! 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בדיוק. כל מילה בסלע. מתי תקום מישהי ותגיד "אני הצלחתי להיות גם אשת קריירה מדהימה, גם רעיה למופת וגם אם לדוגמה" תמיד זה "אני הצלחתי ולא ראיתי בית". אז יופי. תישארו רווקות ותביאו ילדים ממבחנות בגיל 45.
    סגור
  • הפוך
    הפוך גוטה 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה מנסה להוציא אמירה פמיניסטית ויוצא לך אמירה שוביניסטית. כל אחד מחליט על חייו. ראיתי את דורית בעבודתה ועושה רושם שהיא גם מקצועית וגם נהנית מכל רגע.
    סגור
  • 36.
    קמפיין טוב ומוצלח
    מזל טרבלסי 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את אחת ויחידה מעל כולם 55555
    סגור
  • 35.
    לא היה ולא תיהייה כמו דוריס.
    אחד שמכיר את המעריץ 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אין מה יותר להגיד מאשר תודה , תודה על מה שאת , תודה על מי את , ותודה על הכל את הבן אדם הכי מדהים שאני מכיר , וזה נדיר במקצוע הזה , פשוט מקצועית בלי בולשיט ובלי צבעיות פשוט בן אדם מדהים ואשת מקצוע מהרמה הגבוה ביותר , אני מחלק את החיים שלי לפני ואחרי שהכרתי אותה , דורית אוהבים אותך תמשיכי להיות מספר אחת .
    סגור
  • 34.
    ראבק כמה אהבה-הגיע הזמן שתכתבו על התופעה הזאת
    א.ד אחד מהעולם 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נעשה את זה קצר(כמה שאני יכול). ראשית מדובר באישה/אישיותמדהימה עם לב רחב,צניעות ונתינה גדולה(ואם להיות אמיתיים -אלה שעובדים בתחום הזה-לא כאלה שחושבים שעובדים בתעשייה-יודעים שזה נדיר במחוזותינו) לצד זה מקצועיות ללא פשרות(לפעמים היא לא מקבלת על זה קרדיט- עע צניעות). סיפור- בשיחה שנקלעתי אליה במקרה לפני חמישה חודשים נאמרו הדברים הללו(מבלי שיודעים שאנחנו מכירים)- *בגללה נשארתי בתחום הזה *בזכות דוריס וכמוה ה"תעשייה" הזו נראת יותר טוב. *אישה מדהימה שהצילה אותי ויצאה גדולה. לגבי הצלחת קמפיין החומוס(ראית כמה תגובות ממורמרות)-המספרים מדברים בעד עצמם.אפשר להתמרמר,אפשר לאכול את הכובע אפשר לכאוב שלא היית חלק ממהלך כזה(אגב הייתי שםבלי לדעת שזאת עבודה של דוריס-אכלו ואהבו כמו גדולים והביקורות היו מדהימות)או שפשוט אפשר לפרגן,כן לפרגן.. זהו רק כי מגיע..רק כי מדובר באדם מדהים.. להקשיב לביקורות הטובות(וכן יש מלא פה מסתבר,יותר משליליות)ללמוד ממנה איך להשאר בן אדם בלי אגו ולנסות לחקות. אוהבים אותך דוריס.. אייך משכפלים אותך?
    סגור
  • 33.
    גם אני מעריץ
    יאיר ניצני 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האחת והיחידה, לב ענק , הרבה שכל אבל גם לא פריירית. ( של אף אחד כמובן) אוהב אותה מאוד
    סגור
  • 32.
    זה ידוע שנשים לא מבינות בחומוס.
    מושה מהחומוס 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חומוס זה עניין של גברים ,אז ככה זה נראה
    סגור
  • 31.
    היא לא דומה לאף אחת אחרת!!!!!!
    קולגה מפרגנת 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יחידה במינה בולדוזרית אמיתית!!
    סגור
  • איזה מזל (ל"ת)
    אנונימי 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 30.
    לא ישנתי 3 ימים מהכאב בטן שקיבלתי מהחומוס הזה (ל"ת)
    דימה 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 29.
    מוכשרת בטירוף!
    אחת מהתחום 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פשוט קמפיינים מצויינים! כל הכבוד :)
    סגור
  • 28.
    כמה תגובות מבויימות, יא אללה...
    שירי 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ועדיין, קמפיין ציני
    סגור
  • תלמדו לפרגן, כל הכבוד דורית (ל"ת)
    קנאים נמאסתם 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 27.
    הללויה!!!
    or 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כן ירבו אנשים כמוה שלא מאבדים צלם אנוש לצד המקצועיות
    סגור
  • 26.
    מיוחדת במינה. (ל"ת)
    יואל 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    דוריס!
    דניאל 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מפתיע שכל התגובות מהללות. מדובר באשת מקצוע מהמעלה הראשונה, מאלה שעושים את העבודה השחורה כדי שאחרים יזכו בפרסים. ואם זה לא מספיק, אז גם אחת המנהלות הבכירות במשרד, מנהלת שהצוות שלה מהלל ובן אדם מקסים. בחירה מצויינת למדור
    סגור
  • 24.
    יש משהו יותר גרוע מהחומוס,הקמפיין שלו
    חימצה 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה אחד החומוסים היותר גרועים ואילו הקמפיין היה סתמי ולא מעניין ,אבל מה כבר אפשר לצפות ממי שזה רמת החומוס שלו
    סגור
  • אתה פתאטי
    המקורי 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במשרד העלוב שאתה עובד בו בפינה שאתה יושב לא תזכה כל חייך לקמפיין כזה. אם אחד הלקוחות שלך שיודעים לקרוא יראה לך נתוני סטורנקסט אז תבין שבכל ימיך לא תזכה להיות שותף לכזה דבר!!
    סגור
  • 23.
    דורית היקרה, בואי נרגיע.
    אחד מהסטודיו. 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כולה מהלך של שטראוס. עוד יומיים של משק ירבועים בגליל. אין צורך שלא תישני 3 חודשים ובטח ובטח אין צורך שאת תמלצרי. לשטראוס יש מספיק כסף למלצריות. יש עכשיו מבצע שלוש בעשר. אני מאוד שמח שאת מצליחה וזה. זה בכלל לא קשור לזה שאת אישה, גבר או קרוסדרסר. זה קשור לזה שאת טובה במה שאת עושה. ככה מצליחים. ולא שעבוד למערכת נצלנית שמעריכה עובדים שמוכנים לא לישון 3 חודשים, לאכול פיצות קרות באחת בלילה ובסוף אפילו למלצר, רק בשביל "להיות חתום" על מהלך גדול שיכניס עוד כסף לכיסי הבעלים, רגע אחרי שהודיעו על קיצוץ משכורות. מעניין מה הזוגיות + 1 שלך אומרים על זה שאת לא באה הביתה באחת בלילה.
    סגור
  • 22.
    מי אמר שלא מפרגנים בענף
    יגאל 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דורית היקרה, את דוגמא למצויינות, להגינות ולרגישות אנושית יוצאת דופן. תענוג היה לעבוד איתך יגאל
    סגור
  • אישיות גדולה
    אחת שיודעת 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גאווה גדולה אישה מדהימה אישיות כובשת , רהוטה ואינטליגנטית יישר כוח !!
    סגור
  • 21.
    אחלה קמפיין השנה , אין מתחרים (ל"ת)
    מתחרה 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ציפי 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש נשים בישראל!!!!!!
    סגור
  • יש נשים בישראל!!!!!!! (ל"ת)
    ציפי 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    תותחית !! דוריס את מספר אחת !!! (ל"ת)
    ליזה 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    יפה אחת!
    באומניסט לשעבר 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד מותק
    סגור
  • 18.
    מפיקה ברמה בינלאומית
    אחת שיודעת 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דורית גווילי את האחת והיחידה
    סגור
  • 17.
    כפרה עלייך. דוגמה שאפשר להשאר בן אדם
    באבי 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם בתעשיה הרקובה. בתכלס, הייתי נותן לך לנהל את כל ההפקות של המדינה, אבל אני רק טוקבקיבט.
    סגור
  • 16.
    מהלך
    אלף בית 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החומוס הור רק דוגמא למהלך שיווקי חזק וחכם. עוד אחד מעשרות מהלכים של באומן שדוריס הובילה אותם היד חזקה. יש הרבה מה ללמוד ממנה ומהמשרד. איזה לקוח לא היה רוצה ניהול תקציב כזה ורעויונות כאלה למותג שלו.
    סגור
  • 15.
    מספר אחת בענף (ל"ת)
    ניב 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    מפרגנת!
    אריאלה 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד! הלוואי ויהיו יותר נשים בתפקידים בכירים..
    סגור
  • 13.
    אין דברים כמוה !!! (ל"ת)
    אחד שיודע 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    סתם שתדעו - אישה קדושה! (ל"ת)
    א 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 11.
    תותחית על חלל
    אורן 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דוגמה ומופת לעבודה בלחץ גבוה.
    סגור
  • מ ד ה י מ ה (ל"ת)
    רויטל 05/2013/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    אין על דוריס!
    זיסר 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ללא ספק המפיקה הטובה ביקום. אני אומר את זה כבר שנים. נאמר אתה צריך גנרטור בקטמנדו בדיוק בעוד שעה, היא תשאל אותך ״ סולר או בנזין?״
    סגור
  • 9.
    קמפיין רע
    עידן 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מי שאכל שם הרגיש מרומה כשגילו לו שהמיץ פח הזה היה שטראוס המאוסים לאורך כל הדרך, חברה שהציבור מאס בה מכל המחאות והעושק, ועוד יותר מאס בה כשהיא ניסתה להתחפש למשהו אחר. פרסום ציני
    סגור
  • 8.
    מהלך חומוס
    אחד שלא יודע 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דוריס, כל הכבוד לך.
    סגור
  • 7.
    דוריס
    מתוקי 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פנויה או בזוגיות?
    סגור
  • 6.
    לא ייאמן שאנשים מהללים את מהלך הרמאות של אחלה
    מוישה 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גווילי, בכמה זה תרם למכירות? את מפיקה טובה, אבל לא באמת מבינה בשיווק
    סגור
  • מוישה הליצן
    עובד 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה קל להשמיץ מתוך בורות!! אם תכנס לנתוני סטורנקסט תבין שלא היה מעולם מהלך כל כך אפקטיבי. מה הסיכוי שתתנצל? אפס. מתוסכל אחד
    סגור
  • קשקשן
    אוי מוישה 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובמה אתה מבין?
    סגור
  • המכירות של אחלה קפצו בטירוף!! (ל"ת)
    מוישה יא טיפש! 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • העיקר שאתה מאמין למה שכתבת
    אז מי פה טיפש? 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בסוף תשכנע את עצמך להאמין בכל שקר שתספר לעצמך
    סגור
  • נטישה הממש טיפש
    המקורי 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז אתה לא יודע מה זה סטורנקסט.. לך תשאל בפלנינג ואז אולי תבין כמה אתה טיפש
    סגור
  • 5.
    דורית
    אורן 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איו עליה בעולם!
    סגור
  • 4.
    דורית גוילי מדהימה!
    ירון 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זכיתי לעבוד עמה וכולם צריכים ללמוד ממנה איך מפיקים תוך שמירה על רמת התוצר וכבוד הספק
    סגור
  • 3.
    דוריס מספר אחת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    אחת שיודעת 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    כולה חומוס,קצת פרופורציה בחיים לא תזיק (ל"ת)
    מנכ"ל משרד (לשעבר) 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    דוריס המלכה האם
    אחד מבאומן 05/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אין דברים כמוה, כמה רמות מעל כל דבר בתעשייה. הרבה אנשים בבאומן חייבים לה את הזכיות שלהם.
    סגור