שיווק ופרסום
מיליון שקל בייבי: 'רסטילן ישראל' תצא בקמפיין חדש - באמצעות חברון זלצמן שביט
רסטילן ישראל יוצאת בקמפיין מיתוג חדש באמצעות חברון זלצמן שביט. על פי הערכות מדובר בתקציב שיעמוד על כמיליון שקלים.
רסטילן מבית א.מ.י טכנולוגיות, הוא מותג בינ\"ל למילוי קמטים ולעיצוב הפנים. הקמפיין החדש יעלה בטלוויזיה ובאינטרנט, ויכלול גם השקת מועדון רסטילן עם כרטיס v.i.p משולב אפליקציה, ופעילות ממוקדת מול רופאים פלסטיקאים ואסתטיקנים.
מנכ\"לית א.מ.י טכנולוגיות אורנה שושן מסרה: \"מטרת המהלך לחזק את מובילות רסטילן ולהדגיש את הביטחון במותג, שכן חומר ההזרקה מאושר FDA\".
מנכ\"ל שותף בחברון זלצמן שביט, גבי זלצמן, אמר: \"לרוב, קשה להבחין בין יהלום אמיתי ליהלום מזויף. האתגר שלנו ביצירת המיתוג ובקמפיין היה לגרום ליתרונות המותג רסטילן להיות חדים וברורים. אני מודה להנהלת א.מ.י טכנולוגיות על הבחירה והאמון בנו\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(10):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
10.זה לא מספיק לבקש רסטילן זה שאלה מי מזריק אותומיטל 12/2013/31הגב לתגובה זו0 0העבודה הכי יפה עושה ד"ר ליפשיץ רוברטו מרעננה ....אין על הידיים שלו !!! השילוב של רסטילן עם ד"ר ליפשיץ זו נוסחה מנצחתסגור
-
9.מוכנה להיות דוגמנית הבית :-) (ל"ת)אביבית 10/2013/22הגב לתגובה זו0 0סגור
-
8.זה חומר מעולה שאכן עושה פלאים (ל"ת)ד"ר אדי 10/2013/21הגב לתגובה זו0 0סגור
-
7.הם עוד יחזרו על 4 אליי (ל"ת)לירון 10/2013/21הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.השוק של גילאי 40+ והגיל השלישיירדן 10/2013/20הגב לתגובה זו0 0זה הקהל הכי חם עם הכי הרבה פוטנציאל וכסףסגור
-
5.קצת פירגון!נעמה 10/2013/20הגב לתגובה זו0 0לכל הקנאים, יצא לי לראות את הפרסומת בטלוויזיה והיא קצרה יפה וקולעת! כל הכבוד!סגור
-
4.פאתטי (ל"ת)אורי 10/2013/20הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.עבודה מעולה. מפרגן! (ל"ת)עודד 10/2013/20הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.זה קמפיין שובר שוק. (ל"ת)יובל 10/2013/20הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.כשהם מוציאים הודעה לאייס על קמפיין שעולהארז 10/2013/20הגב לתגובה זו0 0זה סימן שהם חייבים להראות חשיפה ללקוח, בכל מקום אפשרי... רק להראות משהו משמע - תקציב 20 אלף בלחץסגור


