שיווק ופרסום

לפמ ומשרד הקליטה סופסוף הבינו איך להביא עולים צעירים לארץ: צפו בקמפיין

עם רפרנס חמוד לאולד ספייס המיתולגי (על גמל), משרד הקליטה קורא לצעירים יהודים לעצור רגע ולחשוב לפני שהם עושים טעות וגומרים בפרברים
לפ"ם. קמפיין משרד הקליטה (צילום יח"צ)
זה לקח להם קצת זמן אבל נראה שמישהו בלפמ סופסוף הבין שקמפיין לעידוד עלייה לא חייב להיות \"דרמטי-קיומי-עכשיו או לעולם לא\". זה, או שפשוט המסגרת הקונספטואלית וקהל היעד שהוגדר - צעירים יהודים לפני לימודים - העניקה להם את ההזדמנות לצאת בסרטון קליל, מחויך וכנראה גם אפקטיבי ומשכנע.
בסרטון המכוון לקהל האמריקאי (הופקה גרסה לצפון אמריקה וגרסה לרוסיה) מופיע (שוב) השחקן שלומי ברטונוב שהופיע בעבר בקמפיינים של לפמ (וגם בסרטון הסקס המדובר של הארץ).
הסרטון בקריינות באנגלית נפתח עם המשפט: Ever stop and wonder - how did you get here? כאשר על המסך מופיעה דמות בטייפקאסט שמייצג את בורגנות הפרברים של ארה\"ב - באמצע סופרמרקט כשהוא מתלבט בין 2 מותגי משחות שיניים ועל פניו מבט מבולבל ומיואש.
לאחר שאלת הפתיחה - הסרטון סוקר את חייו של אותו מבולבל-מיואש וחוזר לתחנות כמו סיום התיכון, ההיכרות עם אשתו לעתיד, עבודות הקיץ, סיום הלימודים במכללה, האמא הגאה ועוד, ומשם הסרט קופץ לעתיד שם הוא מנסה לשער מה מחכה לגיבור עם עבודה משרדית, בית בפרברים, אשה וילדים, קניות עם ההורים...כאשר הפריימים רצים בקצב מהיר - כמעט כמו לראות את כל חייך חולפים על פניך ברגע שהבנת שהגעת לנקודת האל-חזור, ואז הכל עוצר.
כאן נכנס לתמונה המושיע - משרד הקליטה הישראלי או המושיעה - מדינת ישראל. הסרטון שכאמור מיועד לאותם יהודים צעירים, בנים ובנות שניצבים לקראת בחירת המכללה, מציע להם לחשוב על הכל שנית ולהגיע למקום שבו \"התסריט עדיין בתהליך הכתיבה\" לארץ זבת חלב ודבש שבו תוכל לגלות את הצבר האמיתי שבך - שזה אומר לפתוח את החולצה בעוז ולתת לשיער החזה שלך לפרוץ החוצה ולהגיע למזרח התיכון החם והמגניב שבו תוכל להגשים את עצמך.
הסרטון כמעט ועושה חשק לקפל הכל ולעבור לישראל, למי שכמובן לא נמצא פה, ומעולם לא צעד פנימה לתוך מוסד אקדמי שלא עולה 30 אלף שקל לשנה. הוא מסתיים, לפני רפרנס חמוד לקמפיין אולד ספייס המיתולוגי - כמובן במקרה שלנו על גמל, בהזמנה להקליק ו\"ללמוד עוד על הזדמנויות הלימודים שמוצעות לעולים חדשים לישראל\".
קרדיטים : פרסומאית בכירה: איריס בראל, פרסומאית: אליאן גרמן, מפיקת סרטים: שרית יפה, חברות הפקה וצוותי הקריאייטיב לגרסה הרוסית: עומרי-פז, במאית: דפנה לוין, צוות קריאייטיב: חברת ווב ווייז. סרטון צפון אמריקה: we do production, במאי: גל מוג\'ה, צוות קריאייטיב: טל מנקס ודנה מוסקוביץ, תסריטאי: מארק גריי, מנהלת מח\' דיגיטל: מורן באליק, תקציבאית דיגיטל: הדס מימון, פלנינג מדיה דיגיטל: שמרית לוקסמבורג.
תגובות לכתבה(19):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 18.
    שיער חזה בחוץ זה אין בישראל - לא ממש לצערי
    רן 09/2014/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "הצבר האמיתי שבך - שזה אומר לפתוח את החולצה בעוז ולתת לשיער החזה שלך לפרוץ החוצה" - לא ממש לצערי, עדיין מעדיפים פה גברים חלקים
    סגור
  • 17.
    מקסים. קצת חבל
    מיכל 09/2014/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהסרטון מציג בחורות כעוד ׳פרס׳/אובייקט חצי ערום למי שמגיע לארץ. ועוד שרוב הקרדיטים היו לנשים, אפשר היה להציג צברית קיבוצניקית או היפסטרית עם אישיות אולי במקום דוגמנית בקיני
    סגור
  • 16.
    אחלה קמפיין. מסכן מי שייפול בפח ואשכרה יבוא
    ישראלי 09/2014/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לארץ אוכלת יושביה הזאת.
    סגור
  • 15.
    קשה לפרסומאים לפרגן, אבל הפעם זה קונצנזוס
    ארז 09/2014/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולם מסכימים שהקמפיין מעולה, אני שמח לראות איך לפ"ם באמת פורצים גבולות ומעסיקים עצמאיים שיודעים לעשות את העבודה, אני גם בטוח שהתקציב פה היה נמוך בהרבה ממה שהיה עולה להפיק דבר כזה עם משרד פרסום שמן וחזירי. כל הכבוד! סחטיין לכל לוקחי החלק במהלך
    סגור
  • 14.
    קריאייטיב שמשרד פרסום לא יכול לעשות
    דני 09/2014/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סרט פשוט מדהים וקורע
    סגור
  • טען עוד
  • 13.
    יפה מאוד! ריספקט (ל"ת)
    גיא 09/2014/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    אל תתעסקו עם הזוהאן לעניים...
    סחבק 09/2014/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חלש מאוד.
    סגור
  • 11.
    איפה סרט לרוסיה?
    טטיאנה 09/2014/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איפה אפשר לראות את הגסה רוסית?
    סגור
  • 10.
    שאפו ענק, פשוט מעולה! (ל"ת)
    צפונית 09/2014/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    סרט מעולה, קריין נוראי. חבל. (ל"ת)
    ש 09/2014/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    אחלה סרט
    שלי ליבוביץ 09/2014/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משעשע ומדויק אסטרטגית. פירגון לכל השותפים בקריאייטיב ובהפקה .
    סגור
  • 7.
    איפה גירסה לרוסיה? (ל"ת)
    טטיאנה 09/2014/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    מצוין
    גונזו 09/2014/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וכמה לא מפתיע שטל מנקס מעורב בזה
    סגור
  • 5.
    גמל פרילנס? (ל"ת)
    אנונימי 09/2014/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    אוי זה נהדר (ל"ת)
    פירס 09/2014/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    יפה (ל"ת)
    ג׳יזס 09/2014/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    יופי של עבודה!
    הייתי מת להוציא כזה 09/2014/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מפרגן
    סגור
  • 1.
    ומה שמי
    מי אני 09/2014/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יכול להיות שטל מנקס המוכשר עובר משרד יותר מהר מאשר יתוש עובר גויאבות?
    סגור
  • לפמ עובדים רק עם פרילאנסרים (ל"ת)
    פרילאנס 09/2014/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור