שיווק ופרסום

מהו הדבר שחסר לכל בעל עסק? חשיפה חשובה, אבל מהלך מעניין - הרבה יותר

חשיפה בפני עצמה לא מייצרת לקוחות בקלות. הנה טעימה מהבלוג השני באתר תפוז של מנטור המדיה החברתית והיועץ השיווקי, אליאב אללוף. כנסו
אליאב אללוף (צילום תפוז)
כמעט כל בעל עסק בטוח שחסר לו רק דבר אחד: חשיפה. המחשבות הן משהו בנוסח \"אם רק יותר אנשים היו יודעים עלי. אם רק עוד אנשים היו מכירים את המוצר/השירות שלי, כל הבעיות שלי היו נפתרות\". לקוחות היו קונים, הכסף היה זורם, והכל היה נפלא.
אילו רק הייתה לכם חשיפה. כמובן, כשזה מגיע לעבודת החשיפה הביטוי הנפוץ ביותר הוא \"אין לי תקציב\", והוא נובע מהבנה עמוקה ובסיסית - חשיפה בפני עצמה לא מייצרת לקוחות בקלות.
רובנו נחשפים לאלפי מסרים פרסומיים ביום, אבל אנחנו לרוב לא שמים לב אליהם. אנחנו מבחינים בדברים שהם יוצאי דופן או כאלו שקשורים לעולם שלנו, אולי כאלו שפותרים לנו בעיות. אבל גם אז, אנחנו לא ממהרים לייצר העדפה צרכנית או רצים לקנות.
מה זה אומר? שחשיפה לא עוזרת? אם זה סתם עוד פרסומת, הסיכוי שלה לקדם אתכם לא גבוה - והיא גם עולה כסף רב.
אבל מה אם הייתם יכולים לעשות מהלך מעניין? מה אם הייתם יכולים לייצר \"סיפור\"? ועוד בלי להוציא הרבה כסף? אם הייתם יכולים לייצר לא רק חשיפה, אלא משהו שמייצר רגש, עניין ואולי חיבור אישי?
לפני שנכנס לדוגמא, הסבר קצר: כשזה מגיע למילים סיפור, מיתוג, אסטרטגיה, הרבה אנשים מתפזרים להרבה כיוונים. כל אחד בטוח ש\"הסיפור\" שלו \"מעניין\". כדי לשמור את זה פשוט וברור, תבחנו את המסר שלכם לפי כלל האצבע הבא: אם לפחות 10% מהאנשים שנחשפו אל המסר משתפים אותו הלאה (מספרים לאדם נוסף או משתפים בצורה דיגיטלית), זה סיפור. אם לא, אז לא.
להמשך הבלוג של אליאב אללוף - לחצו כאן
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה