שיווק ופרסום
הכי פטריוטים: יהושע TBWA מסתער על שבוע הכפילים עם תמונות חיילי צה"ל
הגיבורים האמיתיים: משרד הפרסום יצא במהלך פייסבוק עם הזמנה לגולשים להחליף את תמונות הפרופיל שלהם לחיילי צה"ל שהוכתרו כמצטייני רמטכ"ל
שיתוף הפעולה של יהושע TBWA, \"משרד הפרסום הפטריוטי של ישראל\" עם עמותת ישראלי אמיתי לא משתמט מגיע לשבוע הכפילים הבינלאומי בפייסבוק. האירוע החד שנתי שמוכר גם בשם דופלגנגר הוא הבסיס למהלך פייסבוק של משרד הפרסום במסגרתו מוזמנים הגולשים למצוא את הכפיל שלהם - עם טוויסט קטן.
כידוע, במסגרת שבוע הכפילים, אירוע פייסבוק שהחל לפני מספר שנים, משתמשי הפייסבוק נוהגים להחליף את תמונת הפרופיל שלהם בתמונת סלב או אדם מפורסם וכן הלאה שדומה להם.
במשרד הפרסום לקחו את הרעיון המרכזי של איתור הכפילים והזמינו את הגולשים לחלוק כבוד לחיילי צה\"ל. הגולשים הוזמנו להחליף את תמונת הפרופיל שלהם בתמונת אחד מחיילי צה\"ל שהוכתרו השבוע למצטייני רמטכ\"ל במבצע צוק איתן. במשרד מציינים כי \"הם הגיבורים האמיתיים שלנו. גיבורים שהם מודל אמיתי וערכי לחיקוי, לא גיבור לרגע שהשתתף בפרסומת או בסרט מוצלח. גיבור אשר מסכן את חייו ומקריב מעצמו מידי יום כדי להגן על הביטחון שלנו. אלו כמובן חיילי צה\"ל שלנו, מצטייני הרמטכ\"ל מקבלי הצל\"שים וכל אלו אשר קמים כל בוקר מתוך רצון לתרום ולהגן\".

עובדי יהושע - מחליפים את תמונת הפרופיל לתמונת מצטייני הרמטכ"ל

עובדי יהושע - מחליפים את תמונת הפרופיל לתמונת מצטייני הרמטכ"ל
לדברי המשרד \"מטרת המהלך היא לחזק ולהעצים את הקשר וההערכה לחיילי צה\"ל בקרב אזרחי מדינת ישראל דרך הרשתות החברתיות\". ראשונים להניע את המהלך הם עובדי משרד הפרסום ובראשם הבעלים רמי יהושע שהחליף את תמונת הפרופיל שלו.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.המשרד הכי דוחה בענף! (ל"ת)יוסוף 02/2015/03הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.החיילים גיבורים, יהושוע לקקניםליק ליק 02/2015/03הגב לתגובה זו0 0מהלך מתחנף וחסר מעוףסגור
-
1.זה עלוב (ל"ת)יוסי 02/2015/03הגב לתגובה זו0 0סגור


