שיווק ופרסום
אחרי סגירת True: ב-Yango בוחנים יציאה למכרז על התקציב
רכש המדיה ל-Yango נעשה ישירות דרך חברת המדיה מקאן יוניברסל. Yango: "אנו בוחנים את הדברים כרגע ונקבל החלטה בהמשך"
סגירתו של משרד הפרסום True עליה דיווחנו אתמול (יום א') התרחשה בעוד שהמשרד עדיין מטפל בתקציבים של מספר לקוחות, ביניהם אפליקציית שירותי המוניות Yango המתחרה בשירות המוניות Gett שחדר בהצלחה רבה לשוק הישראלי. על פי מידע שהגיע לידי אייס, מנהלי Yango ישראל בוחנים יציאה למכרז חדש בעקבות סגירת True.
במכרז המקורי שנערך לפני כחצי שנה ובו זכה True התמודדו גם 'אברהם' ו'לעומק התודעה'. עם זאת למרות הזכייה, חתימת החוזה הסופי ארכה חודשים רבים עד לסיכום הסופי בין הצדדים, שכאמור, לא האריך ימים. במקביל, רכש המדיה ל-Yango נעשה ישירות דרך חברת המדיה מקאן יוניברסל.
מ-Yango נמסר בתגובה: "אנו משתפים פעולה עם מספר סוכנויות בישראל, True היתה אחת מסוכנויות אלו. יחד איתם הטמענו פרויקט אחד עד כה. אנו מצרים על הסיטואציה ורוצים להודות להם על שיתוף הפעולה. כמו כן, אנו מאחלים לכל חברי הצוות המון בהצלחה בהמשך. בנוגע למכרז החדש - אנו לא בטוחים עדיין, מכיוון שאנו מפיקים המון חומרים בתוך הבית (INHOUSE) ויש לנו שותפים נוספים בישראל. אנו בוחנים את הדברים כרגע ונקבל החלטה בהמשך".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.לא ברוררותם 06/2019/03הגב לתגובה זו1 0מה הוא עשה ? לא ברור איזה שירותים נתן ? איזה כיף לקחת קרדיט על מה שלא שלך , נכון ??!!סגור
-
1.בוחנים יציאה לשחיטהשלומי 06/2019/03הגב לתגובה זו0 0עוד משרד שיעשה את העבודה השחורה בשביל גרושים ויוניברסל יעשו את הכסף עליהם במדיה. פראיירים מתחלפים או נסגריםסגור


