שיווק ופרסום

סודקסו זכתה בשני מכרזים ותספק שירותי הסעדה ולוגיסטיקה לשתי חברות גדולות

החברה שאחראית על כל הכרוך בתחום ההסעדה זכתה במכרז לחברת הייטק בינלאומית גדולה וכן לקמפוס מרכזי של חברה ממשלתית גדולה, מנכ"ל החברה: "ענף ההסעדה המוסדי מתאושש לאחר הקורונה"
מערכת ice | 
אודי בן שימול, מנכ"ל Sodexo On Site (צילום טל שחר)

חברת Sodexo on site מדווחת על זכייה בשני מכרזים משמעותיים נוספים ומודיעה כי תנהל את מערך ההסעדה של חברת ההיי טק הבינלאומית Broadcom Corporation ובנוסף, חטיבת האחזקה של החברה תנהל את מערך התחזוקה של בית החדש של דואר ישראל, ה"קריה הדוארית" במודיעין.  

מכרזים אלו, מצטרפים למכרזים נוספים בהם זכתה החברה במהלך השנה האחרונה וביניהם ניהול מערך ההסעדה של המתחם הלוגיסטי של קוקה קולה בפלמחים, אתרים של אלביט מערכות, מערך תחזוקה של 107 תחנות דלק של 'דלק' וכן  מערך ההסעדה של קריית הכבאות בראשון לציון.
אודי בן שימול, מנכ"ל Sodexo On Site אמר, "אנו שמחים על ההצטרפות של חברות אלו לפורטפוליו החברות שלנו וזאת בזכות המקצועיות וההשקעה הרבה של עובדי החברה במציאות מאתגרת. במיוחד בענף ההסעדה המוסדי שמתאושש מנזקי הקורונה. בתחום האחזקה, אנו ממשיכים לגדול ולצרף לקוחות נוספים ממגוון רחב של לקוחות - מפעלי תעשייה, הייטק, מוסדות חינוך ואקדמיה, משרד הביטחון וגופים נוספים".

תחום ההסעדה בהתאושות ממגיפת הקורונה

חברת Sodexo On Site, פועלת ומתמחה במתן שירותי הסעדה ושירותי אחזקת מערכות, ומפעילה שתי חטיבות בישראל. האחת מתמחה בשירותי אחזקת מערכות אלקטרומכניות, מיזוג אוויר, חשמל ושירותי ניהול כלליים.
חטיבה נוספת המתמחה בשירותי הסעדה לארגונים, מוסדות ציבור ולחברות מהמובילות במשק בסקטורים השונים. החברה אחראית על כל הכרוך בתחום אצל לקוחותיה משלב עיצוב המסעדה, כולל תכנון ובניית תפריט מותאם עם תזונאית החברה, דרך בישול של אוכל טרי במקום, ועד להגשה נעימה ושירות מוקפד לסועדים. כל זאת כחלק מגישת החברה לאספקת שירותים משפרי איכות חיים. החברה קשובה לצרכים המיוחדים של הארגונים השונים ומתאימה לכל לקוח סל שירותים המתאים במדויק לצרכיו. החברה מפעילה נהלי בטיחות מחמירים בתחום בטיחות במזון ובטיחות בעבודה.
החברה עובדת עם מוסדות וארגונים מהגדולים במשק וביניהם: תעשייה אווירית, אסותא, קבוצת אלביט מערכות, אפלייד מטיריאלס, תנובה, שטראוס, אסם, רד בינת, יוניליוור, ריסקו, וכדומה.  Sodexo ישראל הינה חלק מתאגיד Sodexo  העולמי המעסיק למעלה מ-470,000 עובדים ב-67 מדינות ברחבי העולם ומשרתת מידי יום 100 מיליון לקוחות במגוון שירותים משפרי איכות חיים.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה