חדשות

Sodexo זכתה בארבעה מכרזים, תספק מזון לקוקה קולה ודלק

החברה תנהל את מערך ההסעדה של קריית הכבאות בראשון לציון, מערך ההסעדה של המתחם הלוגיסיטי של קוקה קולה בפלמחים וכן שני אתרים של אלביט מערכות בצפון . בנוסף, חטיבת האחזקה של Sodexo תנהל את כל מערך התחזוקה של 107 תחנות של חברת "דלק "

אורן שטרנברג | 
ג'אנק פוד ואוכל בריא (צילום freepik)
חברת Sodexo On Site, הפועלת ומתמחה במתן שירותי הסעדה ושירותי אחזקת מערכות, מדווחת על זכייה בארבעה מכרזים משמעותיים:  החברה תנהל את מערך ההסעדה של מרכז ההדרכה, בית הספר הארצי לכבאות והצלה בראשון לציון.  מערך ההסעדה כולל תכנון ובניית תפריט מותאם עם תזונאית החברה, בישול במקום של אוכל טרי, טעים ומזין וכמובן עד להגשה נעימה ושירות מוקפד לסועדים, בהתאם לתקני התו הסגול ושמירת מרחק.
בנוסף, החברה תנהל את מערך ההסעדה של המתחם הלוגיסיטי של קוקה קולה בפלמחים. כמו כן, נבחרה Sodexo לנהל את מערך ההסעדה של שני אתרים גדולים של חברת אלביט מערכות בצפון. ניהול מערך ההסעדה כולל תכנון ובניית תפריט מותאם עם תזונאית החברה, בישול במקום של אוכל טרי, טעים ומזין וכמובן עד להגשה נעימה ושירות מוקפד לסועדים, בהתאם לתקני התו הסגול ושמירת מרחק.
אודי בן שימול, מנכ"ל Sodexo On Site התייחס לזכיית החברה במכרז לניהול מערך ההסעדה בקריית הכבאות בראשון לציון: "אנו מודים על האמון של הרשות הארצית לכבאות והצלה ובטוחים כי המשרתים והמבקרים במתחם, ייהנו משירות ותפריט איכותי, בהתאם לסטנדרטים הגבוהים שאנו מציבים לעצמנו. אין זה מובן מאליו, שעל אף משבר הקורונה הפוקד אותנו מזה כשנה, סודקסו ממשיכה לצמוח ולהתרחב, וזאת הודות למסירות, ההתמדה והשקעה של עובדי החברה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה