שיווק ופרסום

כוכב נינג'ה ישראל יככב בקמפיין חדש של משרד הפרסום דבי&רון למשקאות alpro

המשרד מקבוצת דבי תקשורת ישיק קמפיין שיעלה בכל הפלטפורמות למשקאות הבריסטה של המותג. יובל שמלא זוכה נינג'ה ישראל יקבל את המושכות להוביל את הקמפיין
כפיר אדר |  1
יובל שמלא בקמפיין אלפרו (צילום שחר סגל הפקות)
משרד הפרסום דבי&רון, מקבוצת דבי, ישיק השבוע קמפיין טלוויזיה ודיגיטל נרחב למשקאות הבריסטה של המותג alpro. הקמפיין בהפקת POV ובבימויו של שחר סגל, ומככב בו יובל שמלא,  זוכה נינג'ה ישראל (עונות 1+3) המשמש כפרזנטור המותג בישראל זו השנה השנייה. זהו הקמפיין השלישי של דבי&רון עבור המותג בישראל, שעבר בשנה שעברה להפצה בלעדית של חברת שטראוס.
alpro הינו מותג תחליפי החלב המוביל והנמכר באירופה ע"פ דו"ח RedSlim לשנת 2020 הנחשב לחלוץ הקטגוריה בעולם עם ותק של למעלה מ-40 שנים. כמו כן, alpro היה חלוץ בתחום המשקאות מהצומח גם בישראל, כאשר הפך למותג הראשון שהגיע למדפים עם מגוון רחב של מוצרים בהם מעדני סויה, שמנת צמחית ומשקאות צמחיים על בסיס סויה, שקדים, שיבולת שועל, אורז, קוקוס ואגוזי לוז.
רון שלי, בעלים של משרד הפרסום דבי & ורון: "אנחנו שמחים להשיק את הקמפיין החדש כחלק מהשפה הלוקאלית של המותג בישראל. אני מודה לחברים ב-alpro ובשטראוס על שיתוף הפעולה הפורה וצפויות לנו עוד הפתעות טובות נוספות ומרגשות בהמשך השנה".
אבי לאופר, מנהל השיווק של מחלבת שטראוס: "סדרת משקאות הבריסטה של alpro, כוללת מגוון משקאות המצוינים להקצפה. הסדרה ממשיכה ומביאה את המומחיות הבינלאומית של alpro, כבר למעלה מ-40 שנה, לשוק תחליפי החלב בישראל, והיא רק אחת מיני השקות רבות שעוד צפויות בהמשך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אתה ישן
    מולי 05/2021/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא כבר מככב מזה למעלה משבוע...תתעורר...
    סגור