שיווק ופרסום

רותם שדה מתחדשת: אלה התקציבים החדשים במשרד

משרד התקשורת והאסטרטגיה של רותם שדה, goodnews, מודיע על שישה תקציבי פרסום חדשים, ארבעה מתוכם משויכים למותגים מעולם הקולינריה. שדה, "נו שמחים כל פעם מחדש על הבחירה בנו"
מערכת ice | 
רותם שדה (צילום ליאת מנדל)
משרד התקשורת והאסטרטגיה goodnews בבעלותה של רותם שדה מדווח הבוקר על שישה תקציבים חדשים, ארבעה מתוכם מתחום הקולינריה.
משרד התקשורת של רותם שדה, goodnews קיבל 6 תקציבי יח"צ חדשים לניהול. עם קבלת התקציבים החדשים, מסרה רותם שדה, בעלת goodnews יחסי ציבור: "אני נרגשת לקחת חלק בניהול המערך התקשורתי והאסטרטגי של מותגים מובילים ומצליחים אלו, אנו שמחים כל פעם מחדש על הבחירה בנו ודואגים להוציא לתקשורת כמה שיותר goodnews"
התקציבים החדשים שמצטרפים למשרד הם התקציב של רשת ג'ויה האיטלקית, רשת הגלידריות פינולי בבעלותו של הטנסאי לשעבר אנדי רם, מסעדת טאטי ביהוד, בירות קלוצמן של משפחת אלון, "ספר הקקי הגדול" שנכתב על ידי גל אלון, אינדקס הביוטי ומותג הקוסמטיקה "גלאמז".
 
משרד  goodnews יחסי ציבור מנוהל ע"י רותם שדה, בעלת היכרות וניסיון של למעלה מ-15 שנים בתחום היח"צ והאסטרטגיה התקשורתית. המשרד מעניק שירותי ייעוץ תקשורתי אסטרטגי וטיפול במשברים למגוון רחב של חברות וגופים במשק. הרשימה המכובדת מצטרפת אל לקוחות המשרד הקיימים ביניהם: רשת "נוי השדה" לפירות וירקות בבעלות נוי הדס, חברת ספייסהאוס לקוקטיילים מבוקבקים, "המעצבות" – לוסי וליטל, אילנית ייבוא ושיווק צעצועים, משווקת מותגי LEGO, LOL ועוד, חברת פלפוט המתמחה בציוד החזרה לבית הספר, עמותת חמניות, שיריז פטיסרי, כנאפקס, שוק ריחות וטעמים, אמן הפופ אפ נמרוד רון, קבוצת מגדלי איתי, יקב ארזה,  ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה