שיווק ופרסום

מקסימדיה קיבלה את התקציב של הרכב החשמלי שמגיע לישראל

חברת הייעוץ התקשורתי מקסימדיה, מרחיבה כעת את פעילותה בתחום התחבורה והרכב. החברה תנהל את מערך יחסי הציבור והאסטרטגיה התקשורתית בעבור מותג הרכב סאנשיין, שאומץ על ידי עשרות חברות עד כה- ויוצא כעת למהלך השקה רחב בשוק הפרטי 
 
כפיר אדר |  1
יפית אשר מקסימדיה (צילום צילום יחצ)
חברת היעוץ התקשורתי מקסימדיה תנהל את מערך התקשורת ויחסי הציבור של מותג הרכב החשמלי Sunshine, הרכב האורבאני הראשון בישראל בקטגוריית הרישוי החדשה של משרד התחבורה מסוג L7.
.המותג Sunshine מציג שילוב בין מאפייני נוחות נסיעה המשתווים לרכבים סטנדרטיים, לבין עלויות אחזקה נמוכות ביותר, בין היתר: אגרת רישוי שנתית (טסט) בעלות של 44 שקל בלבד, הנמוכה ביותר לרכב כלשהו, ונסיעה של 100 קילומטר בעלות של 6 שקלים בלבד.
"נתוני ניטור הרשת שלנו מצביעים על עליה גוברת בביקוש מצד צרכנים לפתרונות ירוקים, סביבתיים ומזהמים פחות. מרחיבה יפית אשר, מנכ"ל מקסימדיה "Sunshine מציג אלטרנטיבה ממשית שעשויה לחסוך למשפחה ממוצעת מאות ואף אלפי שקלים בחודש". 
לאחרונה, לצד מחלקת יחסי הציבור וניהול מערכות המדיה, השיקה החברה מחלקה ייחודית לעבודה עם משפיעני רשת. המחלקה בוחנת וממפה את פעילותם של משפיענים בהתאמה למגוון קטגוריות: בחינת פעילותם, מידת האפקטיביות, והתאמתם לאופי המהלך והמותג. על בסיס אלו מציגה החברה תוכנית חשיפה מותאמת לכל מותג.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בהצלחה תותחים ! (ל"ת)
    מירי 01/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור