שיווק ופרסום

מפעל הפיס יחלק למעלה ממיליון שקל: מי יוכלו לזכות?

ניתן להגיש מועמדויות לפרסי מפעל הפיס לאמנויות ולמדעים ע"ש מיכאל לנדאו 2022. יחולקו בסך הכל 8 פרסים בקטגוריות אמנותיות ותרבותיות, כאשר כל זוכה יקבל 150 אלף שקל כל אחד
מערכת ice | 
הגרלת הפיס החדשה (צילום איקי מימון)
מפעל הפיס פרסם קול קורא להגשת מועמדויות לפרסי מפעל הפיס לאמנויות ולמדעים ע"ש מיכאל לנדאו לשנת 2022. במסגרת הפרס יחולקו 8 פרסים - ארבעה בתחומי האמנויות וארבעה בתחומי המדעים לשמונה אמנים ומדענים מצטיינים ומשפיעים בתחומם שיזכו בפרס היוקרתי. כל זוכה יקבל מענק של 150 אלף שקל. הגשת מועמדויות עבור פרסי מפעל הפיס לאמנויות ולמדעים ע"ש לנדאו לשנת 2022 נפתחה באתר מפעל הפיס. ניתן להגיש מועמדות עד לתאריך 24/3/2022.
בנוסף, יחולק גם פרס מפעל חיים, גם הוא יעמוד על סך של 150 אלף שקל. סה"כ יחולקו פרסים בסך כולל של 1.35 מיליון שקל. השנה יעניק מפעל הפיס פרס מפעל חיים בתחום עשייה וקידום המוסיקה הישראלית על כל גווניה. מפעל הפיס פועל לקידום התרבות, האמנות והמדע בין היתר באמצעות הענקת פרסים לאמנים ומדענים אשר הגיעו להישגים משמעותיים בתחומם בעת האחרונה, ותרמו לקידום תחום פעילותם בישראל ובעולם.
 
פרס מפעל הפיס לאמנויות ומדעים ע"ש מיכאל לנדאו, קרוי על שמו של יו"ר מפעל הפיס הראשון, ונחשב לאחד הפרסים הגבוהים והיוקרתיים בישראל. פרסי מפעל הפיס מוענקים מדי שנה, החל משנת 2001, כאות הוקרה והערכה לאמנים, מדענים, אנשי אקדמיה ואנשי תרבות - על מצוינותם, תרומתם והשפעתם על המחקר, המדע, האמנות וחיי התרבות בישראל. הזוכים נבחרים על-ידי ועדות שיפוט מקצועיות הנבחרות לכל תחום, ומורכבות ממדענים מובילים, זוכי פרסי מפעל הפיס ע"ש לנדאו בשנים קודמות, מבקרי אמנות, אמנים מובילים, אנשי אקדמיה עוד. הפרס ע"ש לנדאו מוענק מידי שנה כחלק מפעילותו של מפעל הפיס לקידום התרבות, האמנות, המחקר והמדע בישראל.
פרסי מפעל הפיס לאמנויות ולמדעים יינתנו בתחומי המחקר והיצירה הבאים: אמנות בינתחומית, אנימציה, מחול, אמנות חזותית - צילום., חקר מיקרוביולוגיה., חקר רפואה מותאמת אישית, מחקר בסיעוד, חקר תנ"ך ולשון עברית. ובנוסף, פרס מפעל חיים בתחום עשייה וקידום המוסיקה הישראלית על כל גווניה. הגשת המועמדות יכולה להתבצע ע"י המועמדים עצמם או ע"י גורם שלישי.
יו"ר מפעל הפיס, אביגדור יצחקי, מסר כי: "כמו בכל שנה, אנו גאים לצאת לדרך עם פרסי מפעל הפיס לאמנויות ולמדעים, על שם לנדאו, וזאת כחלק מתרומתו של מפעל הפיס לקהילה - באמצעות עידוד מצויינות במדע ובקידום עולם התרבות והאמנות בישראל.
"פרס מפעל הפיס לאמנויות ומדעים, על שם לנדאו, הפך ברבות השנים לאחד הפרסים החשובים והיוקרתיים ביותר בתחומי התרבות והמדע ומטרתו להוקיר את העשייה החשובה של פורצי דרך בתחומם ולעודד את פועלם של אמנים ומדענים מצטיינים ומשפיעים במגוון רחב של תחומים. מדי שנה, אנו מגוונים את קטגוריות הפרס על מנת לתת במה לכמה שיותר תחומי פעילות מגוונים וחשובים, זאת במטרה להגיע אל מועמדות ומועמדים ראויים שתרמו תרומה משמעותית לחברה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה