שיווק ופרסום

קייטי פרי מגיעה לישראל? זה שיתוף הפעולה של הכוכבת

כוכבת הפופ קייטי פרי משתתפת בקמפיין החדש של "תן ביס", שיצרה חברת הפרסום מקאן לונדון
מערכת ice |  3
קייטי פרי בקמפיין (צילום יחצ)
חברת תן ביס מודיעה היום (חמישי) כי כוכבת הפופ הבינלאומית קייטי פרי, מובילה את הקמפיין החדש של החברה ברחבי העולם תחת המותג של חברת האם Just Eat Takeaway. הקמפיין שכותרתו היא 'מישהו אמר תן ביס?' עלה אתמול בכ-20 מדינות ברחבי העולם כולל בישראל, והוא הרחבה לקמפיין שהוביל הראפר סנופ דוג עבור החברה והושק בבריטניה, אוסטרליה וקנדה. הקמפיין החדש כולל פרסומות בטלוויזיה, בדיגיטל וכן שילוט חוצות.
קייטי פרי היא אחת מזמרות הפופ המצליחות ביותר בעולם בשני העשורים האחרונים, עם מכירות של מעל 140 מיליון אלבומים בכל העולם ואף מחזיקה בתואר האישה עם הכי הרבה עוקבים בטוויטר, עם מעל 100 מיליון עוקבים.
 
מטרת הקריאייטיב מאחורי הסלוגן "מישהו אמר תן ביס?" מזקקת את תחושת השמחה המורגשת בכל העולם כאשר מישהו מציע להזמין אוכל ועד לרגע שתן ביס נכנסת בדלת עם הזמנה טעימה שעונה לכל חשק.
 
בפרסומת החדשה שיצרה חברת הפרסום מקאן לונדון, נראה שליח תן ביס מגיע לביתה של פרי בבית בובות ענק. כשהשליח מוסר לה את ההזמנה, הקהל מקבל הצצה לעולמה של פרי, שכולל תלבושות מפוארות, בובות שמנגנות בפסנתר ומגוון רחב של מנות אוכל לכל הזמנה. מילות השיר ברקע מתארות את מגוון המטבחים והארוחות השונות שניתן להזמין בכל שעות היממה.
 
את הקליפ ביים במאי הקליפים האייקוני דייב מאיירס, שיצר בעבר את הקליפים ללהיטי העל של פרי Swish  Swish  ו- Firework. את המוזיקה והמילים יצרו במשותף קייטי פרי בעצמה יחדיו עם קריס פולי, מקאן לונדון והצוות האחראי על הסלוגן המקורי בהשתתפות סנופ דוג. הקמפיין נכתב ובוים על ידי בן באסוול וג'ו גריפין וצולם באל.איי עם חברת ההפקה Radical Media, עם צילום של ויג'אט.
"העבודה עם Just Eat Takeaway ותן ביס הייתה חוויה סופר כיפית וטבעית" אומרת קייטי פרי, כוכבת הפרסומת. "באופן מקרי בחלק גדול מהשירים שלי יש מוטיבים של אוכל, מתותים, למנטה ועד פטריות. הזמנת משלוח אוכל היא שגרת ערב שבת עבורי, אז היה כיף לתעל את זה לסרטון שהוא שילוב של הדברים שמכניסים שמחה לחיים שלי: צבעים עזים, תלבושות פראיות ומשחקי מילים של מזון – והכל עם מנגינה מהממת וקליטה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כסף קטן
    אלדד 05/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שדמי כיס בשבילה
    סגור
  • 2.
    יופי, עכשיו אני רעבה (ל"ת)
    שלומית 05/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כנראה שהיא לא כל כך מצליחה
    הלוחץ לקרנפים 05/2022/19
    הגב לתגובה זו
    3 4
    אם היא מקמפנת ככה לחברת משלוחים
    סגור