שיווק ופרסום

חבורת האח הגדול נחשפת: כמה תעלה פרסומת בפרק הפתיחה?

רגע לפני השידור : זו חבורת המשפיענים שתלווה את שידורי האח הגדול, וגם כמה שווה פרסומת בפרק הפתיחה?
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)

אחרי המתנה ארוכה, האח הגדול של רשת 13 תחזור הערב (שלישי) לעונה חדשה, ותציג בפני מאות אלפי הצופים את הדיירים החדשים שיצטרכו "להתנהג בהתאם" במהלך העונה הקרובה.

לקראת השידור של תכנית הריאליטי הפופולארית, נחשפו היום גם חלק מהרווחים שצפויה רשת לגרוף בעקבות הרייטינג הגבוה אליה היא זוכה. זאת כאשר על פי פרסום של הכתב רן בוקר, רשת 13 תקבל 50 אלף שקל, בעבור כל "ברייק" פרסומי של 15 שניות שיוצג על המסך.
 


חשיפה מעניינת נוספת היא זהותם של אדיר מזרחי, יובל כספית, מתן פרץ, עינב כהן והאחיות עדי ושרי זרגרי שנבחרו לצוות המשפיענים שילווה ויקדם את השידורים. מדי שבוע אדיר מזרחי יראיין את המודח, עינב כהן ויובל כספית יתנו ביקורות אופנה מעמיקות, מתן פרץ יצא לשטח והאחיות זרגרי יבקרו בבתים של הדיירים.
 


למרות שבאוויר כבר מתפרסמים דיווחים שונים אודות זהותם של המלוהקים החדשים שעומדים להפוך לסלב בין רגע, ברשת 13 ממשיכים לנקוט במיסתוריות ולא מאמתים את זהות האנונימיים, ובפרומו ששוחרר השבוע המסר המרכזי הוא: "זה יכול להיות כל אחד".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה