שיווק ופרסום

פרסומת השבוע: לי בירן "הולך על ביצים" בקמפיין דלתא

פרסומת השבוע: במשרד הפרסום אלדר חומסקי מצאו דרך יצירתית "לפרסם תחתונים שתומכים ב.... בלי לדבר מפורשת על...". משם הדרך ללי בירן ולתבניות ביצים הייתה קצרה, וגם מה עשתה אליאנה תדהר על הסט?
מערכת ice | 
לי בירן בפרסומת של דלתא (צילום יחצ)

בפרסומת של דלתא ללבנים, הצליחו באמצעות כותבים מוכשרים, לצד הכריזמה והביצוע של הזמר והשחקן לי בירן, להעביר את המסר לפיו הבגד החדש מספק את אחד הקריטריונים החשובים ביותר לכל גבר – להגן על האיברים האינטימיים, מבלי להיגרר לגסויות- או בקיצור "ללכת עם ולהרגיש בלי".

הזמר מספר על מותג ההלבשה התחתונה החדש, תוך כדי שהוא צועד על משטח של תבניות ביצים ושר: "די פאוץ' פותר בעיה נפוצה- יש לו כיס קדמי שיוצר חציצה. מפריד בין הרגל ל..... תחתונים למבינים", ומרפרר למושג "ללכת על ביצים" שמקבל בפרסומת משמעות נוספת.  במשרד הפרסום "אדלר חומסקי", משתפים אותנו קצת בעבודה מאחורי הקמפיין שמוערך בכ-3 מיליון דולר.
סיפור מבניית הקמפיין
חופשת הפסח כבר החלה, מלא ילדים ומשפחות מבלים להם בפארק הירקון - ופתאום מגיעה משאית מלאה במאות תבניות ביצים ופורקת אותם באמצע הפארק. אפשר כבר להבין לבד מה הלך שם...
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרוייקט?
לפרסם תחתונים שתומכים ב.... בלי לדבר מפורשת על... היה בהחלט מאתגר, אבל ברגע שהבנו שבגלל שהנושא כל כך רגיש - אז צריך ללכת על ביצים (ליטרלי) לאורך כל הפרסומות, הבנו שיש פיצוח.
 

משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
תחתונים למבינים, מבינים?

מה הדבר שזרם הכי בקלות?
ההשתלבות והזרימה של ליבי בפרסומת, אין ספק שרואים שהוא חלק מהמשפחה של דלתא (בכל זאת נשוי לפרזנטורית).

דבר הבמאי

"פרויקט ופיצוח קריאטיבי מדהים ולא שגרתי שדרש המון עדינות וטיפול אלגנטי בפיצוח הויז'ואלי. למרות שאליאנה היתה מאוד חסרה בתהליך, החיבור עם לי בירן היה מושלם. זה ממש אותו בן אדם (כן, אליאנה גם היתה ביום צילום לתמיכה!) לא בצחוק, הלכנו על ביצים כאשר חיפשנו מהו גבול הטעם הטוב שיעביר את המסר בצורה נקיה וממוקדת ביותר. אגב, התחתונים באמת טובים".


 

קרדיטים
קריאייטיב: יובל פרחי, גורג'ס- איילת אראל, מיכאל קוטקס, טל ריבן, ג'ני חודורקובסקי
ניהול לקוח: טל ויסבוך, גל יניב, יעל שגיב
סמנכ"לית אסטרטגיה: אירית שפייזמן
מפיקה: ליאת לוי
במאי: רומן בוצ'אצקי
סמנכ״ל שיווק דלתא ישראל: איל עמית
מנהלת מותג דלתא: מורן בגנו

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה