שיווק ופרסום

ניר וגלי חוזרים בכל הכוח: פרסומת השבוע

בשיתוף פעולה עם ענקית סרטוני האנימציה, הקמפיין של משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסנוב לחברת מוצרי החלב טרה קטף את המקום הראשון בתחרות הפרסומת הטובה ביותר: "הרעיון היה פשוט - להעניק למוצרים פנים, זהות ואופי. מי שיודעים לעשות את זה הכי טוב הם ניר וגלי"
מערכת ice |  2
פרסומת השבוע (צילום צילום מסך)
חברת מוצרי החלב טרה השיקה השבוע קמפיין חדש, בשיתוף פעולה של ענקית סרטוני האנימציה 'ניר וגלי'. הפרסומת זכתה לתהודה גדולה וקטפה את הזכייה בפרסומת השבוע. במשרד הפרסום גליקמן שמיר סמסנוב, שהוציא לפועל את הקמפיין, שארך כיומיים בלבד ועלותו כ-4 מיליון שקלים, שיתפו אותנו בתהליך מאחורי הקלעים של הכנת הפרסומת שהפכה לוויראלית במיוחד.  
"שוק מוצרי החלב הישראלי לא עושה הנחות לאף אחד. תחרות אגרסיבית, מתחרים דומיננטיים והמון כסף שמונח על הכף. או על המדף" אמרו במשרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב. ״טרה איננה שחקן חדש בשוק הזה - מדובר במותג וותיק ומוכר - אנשים יודעים של״טרה״ יש מוצרים טובים, טעימים ובריאים. עכשיו כולנו מבינים שיווק בסיסי: חשוב מה אנשים יודעים על המותג, אבל מה הם מרגישים כלפיו… חשוב אפילו יותר".
 
"הרעיון שלנו היה פשוט: להעניק למוצרי ״טרה״ ולמותג ״טרה״, פנים, זהות, אופי, לב ונשמה. לאפשר לאנשים להתחבר אליהם לא רק דרך הראש - על בסיס רציונאלי אלא גם דרך הלב - לייצר חיבור אמוציונאלי. ומי יודעים הכי טוב בעולם להעניק חיים ולהפיח נשמה בחפצים דוממים? בדיוק. הטלפון הבא שלנו היה לניר וגלי". 



האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרויקט?
"לחבר בין האנימציה הדו-מימדית המוכרת של ניר וגלי לבין צילומים חיים (לייב) של מוצרים, סביבה ואנשים. השילוב הייחודי הזה בין פוטג׳ מצולם (כולל צילומי מזון סנסוריים!) לבין אנימציה קלאסית כמעט שלא נעשה בארץ עד הקמפיין הזה. בטח לא בפרויקטים קודמים של ניר וגלי. נאלצנו להמציא מאפס שפה קולנועית שהייתה חדשה לכולנו. יצא שעל הדרך על הדרך פיתחנו, עם המון ניסוי - וטעייה, טכניקות ייחודיות וחדשניות שאיפשרו להכל להידבק יחד באופן חלק, טבעי ושובה לב". 

משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
״אני נעם הבן!״ 
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
"הדבר שזרם הכי בקלות - הקלטת הקולות. נעם וגלי פשוט וירטואוזים בכל מה שקשור לפס-הקול. והם מדבבים בחסד. עזרו מאוד גם האוזן הרגישה של
גורפינקל הבמאי וקולו הייחודי של שחקן החיזוק, יוסי מרשק". 
קרדיטים:
משרד פרסום: גליקמן שמיר סמסנוב
מנכ"ל קריאייטיב ושותף: יגאל שמיר
תסריט ואנימציה: ניר וגלי
מנהל קריאייטיב: ניר אמבר
ארט: דודי בן סימון
קופירייטר: אבנר רסל
סמנכ"ל אסטרטגיה: יובל גרופי
סמנכ"לית לקוחות: עירית פסטרנק
סופרוויזרית: גאיה לביא
תקציבאית: סתיו ענברי
סמנכ"ל דיגיטל: דורון לוינשטיין
מנהלת הפקה: מירי סולהוב
מפיקה: שחר לוי
במאי: יונתן גורפינקל
במאית: גלי אדלבאום

מדיה: יוניון מדיה- איילת נקר, בר גלאי ואוולין אליאב

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    המדבבים?- מרשק ולסלאו?... (ל"ת)
    אחת שיודעת 05/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    פרסומת מעוחה (ל"ת)
    אני 06/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור