שיווק ופרסום

שינוי בבנק הפועלים: משרד הפרסום עוזב לטובת הבנק הדיגיטלי

שינויים בענף השיווק והפרסום רגע לפני השקת הבנק הדיגיטלי: משרד הפרסום HapPpy מצטרף למערך הפרסום של הבנק הדיגיטלי החדש ONE ZERO, ועוזב את בנק הפועלים אותו ליווה בשש השנים האחרונות

מערכת ice |  2
רפי טל וכרמל כמאל אבוזלף (צילום יחצ)
הבנק הדיגיטלי של אמנון שעשוע מחזיר מלחמה. לאחר שהבנקים הגדולים התחילו בקמפיינים ענקיים לפני השקתו, משרד הפרסום HapPpy הודיע היום (חמישי). כי הוא עובר למערך הפרסום של הבנק הדיגיטלי החדש ONE ZERO.
עזיבתו של משרד הפרסום HapPpy , מגיעה לאחר שגם אדלר-חומסקי הודיעו במחצית השנה שעברה על עזיבת הבנק בסיקור תקשורתי סוער בוויכוחים בין שני הגופים הגדולים.
כאמור, משרד הפרסום HapPpy  שבבעלות רפי טל וכרמל כמאל אבוזלף ממשיך בצמיחה ומצטרף בימים אלה למערך הפרסום ויטפל בזירת הדיגיטל - סושיאל של הבנק החדש ONE ZERO שעתיד להיות מושק בחודשים הקרובים בישראל.
 
נזכיר כי המשרד HapPpy שהוקם רק ב-2016, ליווה עד לאחרונה את בנק הפועלים, אותו ליווה במשך 6 שנים מיום הקמת המשרד וניהל את תקציב הדיגיטל והסושיאל של בנק הפועלים ואפליקציית bit.  המשרד היה שותף מלא להצלחה של אפליקצית bit מיום השקתה וכמו גם, לכניסת הבנק לסושיאל  ועוד.
לרפי טל, זה סיום ארוך עוד יותר של מערכת יחסים מקצועית ארוכה עם הפועלים, כשזה ליווה את הבנק במשך יותר מ- 16 שנים במשרדים השונים בהם עבד.
HapPpy נחשב למשרד פורץ דרך בתחום הסושיאל והדיגיטל בישראל כזה שמייצר רעיונות קריאייטיבים ויצירתיים המשלבים פיצוח שיווקי מדויק ויוצא דופן שיצרו מהלכים ויראלים ברשת. בין המותגים אותם מלווה המשרד: דורקס, נורופן, אלטמן, rebar רשת, רשת חצי חינם, רשת באג, רשת בנא משקאות, veet מותג המוניות yango ויאנגו דלי ועוד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בנק הפועלים ניצל הלומי קרב בניקוי כספומטים במשך 12 שנים
    ניצול שואה 02/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הכל קיים בפייסבוק : https://www.facebook.com/Halomykrav/
    סגור
  • ואתה מאמין לכל מה שנמצא בפייסבוק? (ל"ת)
    אני 03/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור