שיווק ופרסום

כרטיס אשראי חדש נוחת בישראל: אלו ההטבות שתקבלו

אמריקן אקספרס משיקה בישראל את כרטיס האשראי היוקרתי המפורסם העשוי ממתכת עם הטבות בלעדיות עבור לקוחות הפלטינה
מערכת ice | 
כרטיס אשראי (צילום shutterstock)
אמריקן אקספרס, מותג הפרימיום הבינלאומי הפיננסי, משיק בישראל את כרטיס האשראי העשוי ממתכת ללקוחות הפלטינה. כזכור, בחודש מרץ הושק כרטיס המתכת השחור המזוהה כסמל סטטוס עולמי השמור למתי מעט, וכעת מושקת גרסת המתכת לכרטיסי הפלטינה.
העיצוב המוקפד והקו האסתטי של כרטיס המתכת, לצד הטבות וחוויות אקסקלוסיביות מקומיות ובינלאומיות, הם התלכיד המוביל לבידול ונחשקות המוצר הממצבים אותו כסמל סטטוס. בנוסף לתחושת היוקרה, כרטיסי המתכת עמידים יותר ובעלי חיי מדף ארוכים יותר מכרטיסי הפלסטיק המסורתיים ובכך תורמים לקיימות ושיפור איכות הסביבה.
כרטיסי המתכת מתאימים באופן מלא לעידן הדיגיטלי ומאפשרים תשלום בטכנולוגית contactless וצירוף ל- Apple Pay ו- Google Pay. לקוחות אמריקן אקספרס נהנים מתוכנית ההטבות הבלעדית  Membership Rewards המהווה כרטיס כניסה לעולם שלם של חוויות קולינריה, תרבות, הופעות, נופש, טרוול ועוד. במסגרת התוכנית הלקוחות נהנים מצבירת נקודות בכל שימוש בכרטיס ויכולים להשתמש בהן במגוון רחב של תחומים והטבות, לרבות לרכישת טיסות בכל חברות התעופה, לכל יעד בעולם ובכל מועד, וגם להנחות לבתי מלון באמצעות אתר ExpressFly.
 
כמו כן, כרטיסי הפלטינה מאפשרים להמיר את הנקודות שנצברו בכרטיס למגוון תכניות נאמנות של חברות תעופה ומלונות מהמובילות כגון: אלעל, KLM, Air France, Delta, הילטון ועוד. לקוחות הפלטינה נהנים משירות איכותי וברמה הגבוהה ביותר, לרבות שירותי קונסיירג' ("עוזר אישי") ומוקד טרוול הזמינים 24/7, אירוח במגוון טרקליני VIP בשדות תעופה ברחבי העולם, אירוח בלעדי בטרקליני AMERICAN EXPRESS המפוארים, הטבות ייחודיות במלונות וריזורטים כחלק מהתוכנית העולמית Fine Hotels & Resorts ושדרוג מעמדות ברשתות בתי המלון המובילים בעולם – Hilton, Radisson, Marriot
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה