שיווק ופרסום

תן ביס במהלך מטורף: זה מה שיקרה מחר באפליקציה

פלטפורמת המשלוחים תן ביס חוגגת את יום הפיצה הבינלאומי מחר (שישי, 2.9) ומציעה פיצה ב-20% הנחה בהזמנה מרשת מפאפא ג'ונס. בנוסף, באפליקציה חשפו את הרגלי הצריכה של הישראלים: באיזו עיר מזמינים הכי הרבה פיצות, מה התוספות האהובות ביותר ובאילו ימים נרשמות הכי הרבה הזמנות?
מערכת ice | 
שליחי תן ביס (צילום אורי מגנוס)
הגיע היום הזה בשנה, יום שכולו מוקדש לאחד המאכלים האהובים ביותר בעולם. המאכל שמבוגרים וילדים אוהבים כאחד, המאכל שיש לו אין סוף וריאציות להכנה, הלא הוא יום הפיצה הבינלאומי, החל מחר (שישי, ה-9.2). 
פיצה הינו מאכל פופולרי במיוחד ומתאים לכל מצב ואירוע וכנראה לא סתם השנה יום הפיצה חל באותו היום של יום המשפחה הבין לאומי, שהרי הוא מתאים לכל אירוע משפחתי או לישיבה עם החברים. מעבר להיותו מאכל המתאים לחלוקה עם אנשים, אין חוקים איך לאכול את המנה; יש כאלה שיבחרו לאכול עם או בלי הקשה, יש שאוכלים את הפיצה בקיפול, יש כאלו שאוהבים להוסיף תבלין וכאלה שלא ויש כאלו שאפילו אוכלים עם סכין ומזלג. כן, שמעתם נכון. 
 
לכבוד יום הפיצה הבינלאומי, פלטפורמת המשלוחים תן ביס חושפת את נתוני ההזמנות הפופולריות ביותר של המנה האייקונית: הרגלי צריכת הפיצה בקרב הישראלים: הימים והשעות שבהם הישראלים מזמינים הכי הרבה פיצה הם בשעות הערב, בין 20:00 ל-21:00, בימים חמישי ושלישי
התוספת האהובה ביותר על הישראלים היא תוספת קלאסית למדי - זיתים ירוקים, אחריה התירס, הטונה, זיתים שחורים, פפרוני, בצל ובולגרית. בשנת 2023 (לעומת 2022) חלה עליה בביקוש לתוספות של טונה ופפרוני
חמש הערים המובילות בהזמנות פיצה: ירושלים, תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וחיפה. נוסף על כך, לכבוד יום הפיצה ויום המשפחה - תן ביס מציעה 20% הנחה על פיצה פאפא ג'ונס, בהזמנת משלוח באתר או באפליקציית תן ביס ליום אחד בלבד. המבצע של תן ביס לרגל יום הפיצה הבינלאומי תקף כמובן רק ב-9.2.24, בכל סניפי פאפא ג'ונס שנמצאים באתר תן ביס, כאשר ההזמנות הן במשלוחים ובפיקאפ בלבד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה