רכב
שלמה SIXT למען קהל לקוחותיה: זה מה שמציעה החברה
שלמה SIXT הקימה חדר מצב ייחודי לקהל לקוחותיה השוהים בחו"ל עקב סגירת נתב"ג ונותנת מענה בנושאים כמו: השכרות, סיוע מול ספקים מקומיים, ביצוע הזמנות חדשות וללקוחות אשר טיסתם בוטלה

בעקבות המלחמה עם איראן שהחלה עם תקיפות על מתקני הגרעין וסיכול הצמרת הביטחונית והכרזת מצב החירום בעורף, שלמה SIXT הקימה "חדר מצב" ייחודי עבור מאות לקוחותיה השוהים בחו"ל מייד עם סגירת שדה התעופה בנתב"ג
לאור השפעות המלחמה עם איראן החברה מסייעת ללקוחותיה בדברים הבאים :
1. הארכת השכרות פתוחות וסיוע מול הספקים המקומיים במחירים מיוחדים.
2. כל סיוע שנדרש מול הספקים המקומיים במטרה להקל על התקשורת מולם לרבות שינוי זמן ויעד ההחזרה.
3. ביצוע הזמנות חדשות.
4. ללקוחות אשר טיסותיהם בוטלו טרם הגעתם ליעד ניתן זיכוי מלא בגין ההזמנה וללא דמי ביטול.
2. כל סיוע שנדרש מול הספקים המקומיים במטרה להקל על התקשורת מולם לרבות שינוי זמן ויעד ההחזרה.
3. ביצוע הזמנות חדשות.
4. ללקוחות אשר טיסותיהם בוטלו טרם הגעתם ליעד ניתן זיכוי מלא בגין ההזמנה וללא דמי ביטול.
ההארכות מתבצעות במחירים הטובים ביותר שניתן להשיג אל מול הספקים ומבלי שהלקוחות יתבקשו להגיע לתחנת המקור ע"מ לחדש את חוזי ההשכרה.
עוד ב-
לקוחות הנמצאים בחו"ל ומבקשים ליצור קשר עם "חדר המצב" של שלמה SIXT יכולים לפנות באמצעות כתובת המייל (שמופיעה גם ע"ג שובר ההשכרה)
outgoing-reservations@shlomo.co.il או בטלפון 08-9191111 #122 .
- שעות הפעילות הן 08:00-17:00 בימים א'-ה' + 08:00-12:00 ביום ו'.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה