קריירה ולימודים

שופרסל בבשורה ל-13 אלף עובדים: אלו התנאים החדשים שלכם

אריאלה סיסו, יו"ר ועד העובדים הארצי של שופרסל, שלומי אמיר, מנכ"ל משותף של קבוצת שופרסל וראובן פרי, ראש חטיבת המסחר בהסתדרות המעו"ף, חתמו על הארכת הסכם העבודה הקיבוצי לעובדי קבוצת שופרסל.
מערכת ice | 
שלומי ויוסי אמיר (צילום יחצ, vecteezy, unsplash)
בצל הדיווחים האחרונים על חששות בצמרת החברה והשינויים בעמדת היו"ר, נחתם הסכם עבודה קיבוצי בין הנהלת שופרסל לוועד העובדים שאמור לתת מענה ושקט ללא מעט עובדים שחששו שקיצוצים יפגעו בהם.
אריאלה סיסו, יו"ר ועד העובדים הארצי של שופרסל, שלומי אמיר, מנכ"ל משותף של קבוצת שופרסל וראובן פרי, ראש חטיבת המסחר בהסתדרות המעו"ף, חתמו היום (שלישי) על הארכת הסכם העבודה הקיבוצי לעובדי קבוצת שופרסל.
 
ההסכם שנחתם לאחר חודש מכניסת מנכ"לי הקבוצה החדשים, יחול על כ-13 אלף עובדות ועובדי קבוצת שופרסל. פרטי החוזה החדש לא פורסמו, אבל העובדים אמורים להשתדרג בשכר ובעוד מספר נקודות.
אריאלה סיסו, יו"ר ועד העובדים הארצי של שופרסל אמרה: "ההסכם שם במרכז את עובדי שופרסל המסורים, שעובדים מסביב לשעון לספק מזון לאזרחי ישראל, במיוחד בימים מאתגרים אלה של תקופה ביטחונית מורכבת. אני רוצה להודות בראש ובראשונה לשלומי ויוסי אמיר, מנכ"לי החברה על האמון וההקשבה בתקופה כה קצרה מתחילת כניסתם לתפקיד ובטוחה כי ביחד עם עובדי שופרסל נמשיך להוביל את שוק הקמעונאות בישראל. תודה מיוחדת לחבריי בוועד העובדים הארצי על השותפות והמחויבות לאורך כל הדרך, להסתדרות המעו"ף ולראובן פרי על התמיכה והליווי".
שלומי ויוסי אמיר, מנכ"לים משותפים, קבוצת שופרסל אמרו: "ההסכם עליו חתמנו היום, מהווה בשורה חשובה לעובדות ועובדי משפחת שופרסל שהם נכס עיקרי והסיבה להצלחת הקבוצה, בעיני ההנהלה ההגעה להסכם מהיר עם העובדים הייתה בעדיפות עליונה לצד שמירה על חוזק ואיתנות החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה