קריירה ולימודים

הפגנה בביתה של ציפי לבני: ועד אלפא דורש תשובות

המחאה הגיעה גם לבתים של חברי הדירקטוריון של בזק כולל השרה לשעבר ויו"ר בזק גיל שרון, השלטים שהונפו: "הלקוחות כועסים, אתם תישאו במחיר הקריסה", "מי ישלם על הגבייה", "ההנהלה משקרת ואתם שותקים"
מערכת ice |  1
הפגנת עובדי ועד אלפא (צילום חופשי)
המחאה של עובדי ועד אלפא הגיעה הערב (שבת) גם לבתים של חברי הדירקטוריון. בעקבות העיצומים הארגוניים ב״פלאפון״ ו״בזק בינלאומי״ מאות מעובדי החברות מפגינים כעת מול בתיהם של חברי דירקטוריון בזק, ביניהם השרה לשעבר ציפי לבני ויו״ר בזק גיל שרון.
העובדים קוראים לדירקטוריון להתערב במשבר באופן דחוף לנוכח הכאוס החברות והעובדה כי במשך חודשיים רצופים לא בוצע חיוב של מליוני לקוחות החברות וההפסדים מוערכים במאות מליוני שקלים. העובדים אוחזים בשלטים: ״הלקוחות כועסים, אתם תישאו במחיר הקריסה״, ״מי ישלם על הגבייה״ , ״ההנהלה משקרת ואתם שותקים״.
בנוסף להאטה בגלישה ועיכוב בשליחת החשבונות של מספר לקוחות בשבועות האחרונות וקיים קושי באספקת ציוד וסחורה ללקוחות פרטיים כמו נתבים מהמרלו״ג של בזק בינלאומי ועצירה מוחלטת של העבודה המשותפת (סינרגיה) בין שלוש חברות אלפא: פלאפון, בזק בינלאומי ו-yes.
יו"ר ועד עובדי אלפא ( פלאפון ובזק בינלאומי ) יחיאל שמן מסר: "הגיע הזמן שחברי הדירקטוריון יתחילו להתערב במשבר לנוכח העובדה שאנחנו ניצבים מול הנהלה מנותקת ומנכ״ל חברה שנעלם לחלוטין ולא מנסה להגיע לפתרון. העיצומים הארגונים רק יילכו ויוחרפו עד השבתה כללית. רגע לפני שזה קורה, הדירקטוריון חייב לספק תשובות לעובדי אלפא ולמליוני הלקוחות שלנו".
תגובת בזק תובא לכשתתקבל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גיל שרון המיץ של ה...
    יוסי 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טינופת
    סגור