קריירה ולימודים

אפרת רייטן חושפת: האם תרוץ לראשות מפלגת העבודה?

אפרת רייטן הפכה מכוכבת ילדים לאחת הפוליטיקאיות המובילות בשמאל. בהצצה בלעדית לתוכנית "אנשים" בקשת 12, רייטן חושפת - האם היא מעוניינת להחליף את מרב מיכאלי ולהיות יושבת הראש  הבאה של מפלגת העבודה? צפו בתיעוד
מערכת ice |  3
אפרת רייטן (צילום אופיר אייב)
כמעט כולנו זוכרים את אפרת רייטן כאחת הכוכבות הגדולות בערוץ הילדים, בנוסף להיותה שחקנית ומנחת טלוויזיה. אבל בשנים האחרונות, רייטן, שמשמשת גם כעורכת דין, שינתה לגמרי את חייה מקצה אל קצה, רצה לפוליטיקה, והיום היא אחת מחברי הכנסת החזקים ביותר שיש למפלגת העבודה להציע. אבל האם היא הולכת להחליף בקרוב את יושבת הראש מרב מיכאלי?
אפרת רייטן תתארח הערב (רביעי) בתוכנית "אנשים" של נסלי ברדה, שם צוות התוכנית מלווה אותה במהלך יום שגרתי בכנסת, ומנסה לברר האם רייטן, שזוכה להצלחה רבה במפלגת העבודה, מעוניינת להיות יושבת הראש הבאה.
 
בפרומו לקראת התוכנית, רייטן אומרת לצוות הצילום שמאחוריה: "אני הולכת מהר, אתם צריכים להיות בקצב שלי". בהמשך, היא פוגשת פעיל בעבודה, ששואל: "על מה הם מצלמים אותך? ראוי מאוד שיצלמו אותך. אני רוצה שהיא תהיה יושבת ראש המפלגה הבאה שלי". בשלב זה, רייטן מצטנעת: "יש לנו יושבת ראש מפלגה כבר", כשהוא אומר: "הבאה, אמרתי הבאה. זה כמו שאומרים על ביבי, מתי שביבי יפרוש, אחרי", כשרייטן מגיבה, אחרי, סבבה".
בראיון היא נשאלת: "זה דבר שאת שומעת מאנשים אבל, שאפרת רייטן אולי תהיה ביום מן הימים בראש המפלגה?", תחילה, רייטן מתעלמת לחלוטין מהשאלה, אבל לאחר מכן היא אומר: "אני יודעת, זה לא מעניין אותי".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כל אחד יותר טוב ממיכאלי (ל"ת)
    גריט 04/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    כשגברת רייטן בראש, בהחלט שינוי מבורך,וישנם
    גימלאי 03/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סיכויים גבוהים שאשלשל א.מ.ת. בקלפי, תלוי מי יהיו האישים ברשימה לכנסת בנוסף לעו'ד רייטן.
    סגור
  • 1.
    הגיע הזמן. מיכאלי שנואה מאוד (ל"ת)
    מתפקד 03/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור