תרבות ופנאי

הצל תוקף את אפרת רייטן: "תנשמי עמוק"

פעיל הימין הקולני הגיב לביקורת של חברת מפלגת העבודה כלפי הממשלה החדשה, מנסה להזכיר לה מי היא, אך בדרך שוכח גם מי הוא
מערכת ice |  4
הצל. יואב אליאסי (צילום עמוד הפייסבוק של הצל)
בעולם בלי רשתות חברתיות - אפרת רייטן ויואב אליאסי לעולם לא היו נפגשים. האחת - שחקנית, כוכבת "ערוץ הילדים", מנחת טלוויזיה, עורכת דין מזה 19 שנה, כאשר ייצגה בין היתר את ההסתדרות הרפואית ואת משפחות ההרוגים באסון נחל צפית ובממשלה האחרונה היא כמובן כיהנה כחברת כנסת מטעם מפלגת "העבודה". השני - ראפר לא מצליח במיוחד (פשט רגל ב-2011) עם אלבום אחד משלו, שופט קבוע לשעבר בתחרות "חולצה רטובה" במועדון חשפנות באלנבי והקריירה הפוליטית שלו מסתכמת בהתפקדות למפלגת "זהות" - הבדיחה של הבחירות 2019.
אבל בעולם של רשתות החברתיות - "הצל" הוא "פעיל חברתי ופוליטי" המזוהה עם הצד הימני של המפה הפוליטית. הוא מחזיק באחד מעמודי הפייסבוק הבולטים ב"דו"ח השנאה" והאמירות שלו תרמו לפרצי אלימות בהפגנות והייתה גם את הפעם שהוא החליט לפגוע בבית עסק, רק בגלל דברים שכתבה בפייסבוק בנושא אלאור אזריה. אליאסי גם שילם סכומים לא מבטלים בתביעות לשון הרע בהן הוא הפסיד בעקבות הפעילות הדיגיטלית שלו. ובמציאות הזו - לו גישה ישירה אל אפרת רייטן. אז למה אנחנו מזכירים את הרזומה של השניים? "אל תשקרו. אתם לא אוהבים את הבית שלנו. יותר נכון אתם שונאים אותו. אם הייתם רוצים ״לתקן״ הייתם באים עם שיפוצניק וארגז כלים. אבל באתם עם D9. זה בשביל להרוס. עכשיו אתם מתבכיינים שקמנו בנחישות להגן עליו. תתמודדו. אנחנו בונים צבא", כך צייצה רייטן בטוויטר. הצל כמובן לא אהבה כל כך את הדברים הללו.
 
כך הוא הגיב באינסטגרם: "זה רק אני, או שאפרת רייטינג מערוץ הילדים מאיימת עלינו במלחמה? אפרתוש, זוכרת את הפרסומת שעשית שהיית צעירה "סימן שאנחנו מגזימים", אז תנשמי עמוק האני האני, נראה לי ששכחת מי אנחנו ומי אתם...100 פינצ'רים נבחנים לא יכולים לצאת למלחמה נגד אריה אחד". לא ברור מה ההגדרות של אליאסי ל"אנחנו" ו"אתם", אבל רק רצינו שגם הוא לא ישכח מי הוא ומי זאת אפרת רייטן.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    גם הכתבה הזו לא בדיוק תורמת לשלום הציבורי
    משה - נתניה 01/2023/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הייתם יכולים לגשת לנושא בדרך פחות מסלימה - חבל.
    סגור
  • 3.
    אפרת אפרת
    שירה 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה את מאיימת בצבא? בצבא?
    סגור
  • 2.
    הצל אדם חשוך ואפל
    ד. 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שיחזור למחילה ממנה הגיע
    סגור
  • 1.
    הצל
    אט 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 2
    נשאר בצל... גס רוח כמו כל הביביסטים.
    סגור