קריירה ולימודים

'הקרן לחדשנות של אלו"ט' מכריזה: קול קורא למען האוטיזם

'הקרן לחדשנות של אלו"ט' בקול קורא למיזמים שונים בתחום האוטיזם. הקרן מיועדת למימון פרויקטים חדשניים של יזמים טכנולוגיים, חברתיים וחוקרים ומציע מימון של עד חצי מיליון שקל בשנה
מערכת ice | 
ברק כץ, יזם הבית של קרן החדשנות, רונית שוסטל, מנהלת החטיבת לפיתוח ידע, מחקר והכשרה, ודדי עטאס, מנכ"ל אלו"ט (צילום מיכאל זץ)
אלו"ט, אגודה לאומית לילדים ובוגרים עם אוטיזם, מכריזה על הקמת קרן שתשקיע בחדשנות בתחום האוטיזם. הקרן מיועדת למימון פרויקטים חדשניים של יזמים טכנולוגיים, יזמים חברתיים וחוקרים. הקרן תפעל לקידום ופיתוח הידע, האבחון, דרכי הטיפול והמענים לאוכלוסיית אנשים על הרצף האוטיסטי ובני משפחותיהם בישראל. 
'הקרן לחדשנות של אלו"ט' מתחילה את פעילותה בפרסום קול קורא למיזמים רלוונטיים בשלושה מסלולים, בהם: מחקרים המתנהלים באקדמיה ובמכוני המחקר, מיזמים טכנולוגיים של חברות ואנשים פרטיים, ומיזמים קהילתיים וחברתיים - כל מה שיש בו פוטנציאל לקדם במתן מענים לאוכלוסיית היעד. 

רונית שוסל, מנהלת החטיבה לפיתוח ידע, מחקר והכשרה באלו"ט ומובילת הקרן, מציינת כי "הקרן תיתן עדיפות למיזמים שנותנים מענים פורצי דרך בתחומים בהם לא קיים מענה מספק לאוכלוסיית היעד. המיזמים ייבחרו לפי מידת התרומה הפוטנציאלית לאוכלוסיית היעד, העומק הטכנולוגי, ניסיון היזם או החוקר עם צרכי אוכלוסיית היעד, בשלות המוצר ועוד. מיזמים או מחקרים שיבחרו יקבלו בין 250,000 ל-500,000 שקל מימון שנתי, המועד האחרון להגשת ההצעות הינו 31.7.23".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה