קריירה ולימודים

מלך הקריפטו הישראלי מגריל 250,000 שקל באינסטגרם: מה עליכם לעשות?

איש העסקים והיזם אשר מוכר בעיקר כחלוץ בתחום המטבעות הקריפטוגרפים, פז פליישר, בצעד מפתיע ומעניין. הוא החליט לשים את הסיכונים בצד ולהעז בגדול ולהגריל לעוקביו כ-250,000 שקל
מערכת ice |  1
קריפטו בישראל (צילום freepik)
איש העסקים פז פליישר ידוע כאחד שעורך הגרלות ומחלק פרסים לקהל שלו. ההגרלה הראשונה שערך והייתה בעצם החשיפה הנרחבת הראשונה שלו, הייתה טיסה זוגית לתאילנד שהתקיימה לפני כמה שנים בלבד, ומאז הפרס שמגריל רק משתבח וגדל. רבים כבר שמעו עליו כיזם שהגריל רכב טסלה בשווי 200 אלף שקלים לפני מספר חודשים.
אם כן, למרות החששות ואי הוודאות השוררים מעל ראשם של אינספור יזמים ואנשי עסקים בצל המלחמה, פליישר לא מאמין בעשייה מתוך פחד אלא מתוך תשוקה, עבודה קשה ולקיחת סיכונים.
 
ביום ראשון הקרוב (24.12.23) בשעה 18:00, יגריל בעמוד האינסטגרם הפרטי שלו, רבע מיליון שקלים חדשים לכל אדם אשר מעוניין לקחת חלק בהסתברות לחיים יותר מעושרים. פליישר, רק בן 26 וכבר בנה לעצמו רקורד עסקי שלא מבייש יזם וותיק. כמעט עשור, עוסק פליישר בזירת המסחר בתחום הקריפטו, בעלים של עסקים בתחומים שונים ואפילו בנה סטארט-אפ במו ידו.
ההגרלה מיועדת לציבור הרחב ומאוד פשוטה להרשמה, כאשר החלק המעניין בה הוא, שאין צורך לעשות שום דבר מיוחד על מנת להשתתף בה והיא לא כרוכה בשום תשלום. כל אדם מעל גיל 18, יכול בקלות להיכנס לעמוד האינסטגרם, לעקוב אחר פז פליישר – Paz Flaysher, לשתף את פוסט ההגרלה, לשלוח הודעה בפרטי "ביצעתי את השלבים" והמערכת מזהה ישירות את ההרשמה ומכניסה את השם לקובץ בחירה אקראית באקסל.
הזוכה המאושר יבחר באקראיות ויועברו לחשבונו הפרטי בהעברה בנקאית רבע מיליון שקלים חדשים. מי שיערוך את ההגרלה בלייב בעמוד של פליישר, יהיה עו"ד רז עטיה, כל התהליך מתבצע בשידור חי בעמוד האינסטגרם כך שיש שקיפות מלאה כלפי המשתתפים וכל אחד ואחת יכולים לזכות. ההגרלה מתבצעת באישור משרד האוצר באמצעות וועדת ההגרלות ובליווי עורך דין.
פז פליישר מסר: "יש שיחשבו שהמניע שלי הוא פילנתרופי אבל עם כבר עסקינן בחשיפת האמת בצל המלחמה, זהו מהלך עסקי. במקום להשקיע את מלוא סכום הכסף אצל גורמים שיווקיים, בחרתי להשתמש בקהילתיות שצומחת בימים אלו וליצר אימפקט עבור העסקים שלי. המהלך מייצר אינטרס בקרב האוכלוסייה ולבסוף גם ישנו תגמול כלכלי על כך."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חרטה ברטה
    חרטה 12/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי זה חרטה ברטה נוכלות לכל דבר
    סגור