כסף וצרכנות

צריכים לחדש דרכון? זו הבשורה הרעה שקיבלו מיליוני ישראלים

רשות האוכלוסין וההגירה מזכירה כי הוזלת המחירים של חידוש דרכון באחת הלשכות שלה ברחבי הארץ, במסגרת תעריף החורף, תסתיים מחר,  יום חמישי 29.2.24
מערכת ice | 
דרכון (צילום פלאש 90/ נתי שוחט, shutterstock)
רשות האוכלוסין וההגירה יצאה לאחרונה במהלך שיקל על מיליוני ישראלים, במסגרתו היא הוזילה את המחירים של חידוש דרכון באחת הלשכות שלה ברחבי הארץ, כאשר מדובר למעשה על תעריף חורף.
אלא שהיום (רביעי) ברשות האוכלוסין וההגירה הודיעו כי התעריף המוזל לחידוש דרכון יסתיים מחר,  יום חמישי 29.2.24, שיהיה למעשה  היום האחרון בו ניתן לשלם על הנפקת דרכון בתעריף החורף המוזל. מימוש התעריף המוזל יוכל להיעשות עד ה-30 באפריל 2024 ובלבד שהתשלום ייעשה עד מחר בערב.
 
כידוע, במסגרת חרבות ברזל, גם ברשות האוכלוסין וההגירה נאלצים לשנות תכניות. הזמנתם דרכון חדש וקיבלתם עם פרוץ המלחמה הודעת סמס מחברת HFD? אז לא מדובר בפייק ומדובר למעשה בהטבה שתוכל לעזור לכם.
עם פרוץ המלחמה, נעשו ברשות האוכלוסין וההגירה, בשיתוף עם חברת ההפצה HFD, צעדים להקל על תושבים שפונו מבתיהם והגישו בקשה לדרכון, עוד בטרם המלחמה. על כן, נשלחה הודעה משותפת שנותנת מענה למצב שנותר ובו רבים פונו מבתיהם באזורי הסכנה.
בהודעה נכתב: "הודעה לגבי הדרכון שלך: שלום רב, לנוכח המצב הביטחוני, אנו מאפשרים לשנות את כתובת המסירה של הדרכון שהופק עבורך, אם ברצונך לשנות את כתובת המסירה למיקום שבו הנך שוהה בימים אלו, לחץ על הקישור למטה, במיוחד עכשיו אנחנו כאן אתכם, רשות האוכלוסין וחברת HFD".
בעקבות הפינוי, מען המסירה הפך ללא רלוונטי והוחלט לשלוח לקהל הלקוחות הודעת סמס, אשר תאפשר להם לשנות את מען המסירה למען חדש לבחירתם.  "קיבלתם הודעה כזו? דעו שזה לא פייק! במיוחד עכשיו, אנחנו כאן איתכם", נמסר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה