כסף וצרכנות

חגיגה בביג: המותג ששבר שיא פדיון של 1.2 מיליון שקל בסופ"ש

חנות הפופ-אפ של דה רוקוקו שוברת שיאים בביג גלילות והוחלט כי לאור ההצלחה, תמשיך לפעול לאורך כל תקופת החגים. עד כה משכה אליה אלפי לקוחות ותורים ארוכים מדי יום
דסק צרכנות | 
ביג פאשן גלילות (צילום יחצ BIG)
מותג האופנה הישראלי דה רוקוקו, בבעלות המשפיענית רומי ספקטור ואחיה שון, רשם הישג חסר תקדים בסוף השבוע האחרון עם חנות הפופ-אפ שהוקמה במתחם ביג פאשן גלילות. בסופ"ש אחד בלבד, הפופ-אפ הגיע לשיא פדיון יומי של 1.2 מיליון שקלים, הישג שהפך את החנות הזמנית לאחת האטרקציות החמות ביותר במתחם.
למעלה מ-3,000 לקוחות ביקרו בחנות במהלך סוף השבוע, יצרו תורים ארוכים והוכיחו את הביקוש האדיר למותג. בעקבות ההצלחה, דה רוקוקו וביג מרחיבים את שיתוף הפעולה, והפופ-אפ ימשיך לפעול לאורך כל תקופת החגים.
 
התור בפופ אפ של דה רוקקו בביג פאשן גלילות
בחנות הזמנית מוצעים אלפי פריטים, כולל פריטים מהארון של רומי ספקטור, סאמפלים, טופים, שמלות, ג׳ינסים ובגדי ים, במחירים שנעים בין 100 ל-400 שקלים. הפופ-אפ מציע גם פריטים מהעונה הנוכחית ומעונות קודמות, ומושך אליו את חובבות האופנה המחפשות טרנדים חמים ומותגים ייחודיים.
חנות הפופ-אפ ממוקמת בקומה השנייה במתחם ביג פאשן גלילות, ליד זארה, ופתוחה במהלך החגים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה