כסף וצרכנות

יוחננוף הגיב לעליית המחירים: "הכדור בידיים של הצרכנים"

איתן יוחננוף, בעלי רשת המרכולים יוחננוף, התייחס לעליית המחירים של יבואנית המזון דיפלומט, המשווקת את קפה ג'ייקובס, קטשופ היינץ, עוגיות אוריאו, שוקולד מילקה, חיתולי פמפרס ועוד: "לא חייבים לקנות את המותגים"
מערכת ice |  4
סל קניות (צילום shutterstock)
דיפלומט, יבואנית המזון הענקית, הודיעה כי היא מתכוונת להעלות את מחירייה, במה שיגרום לסל הקניות שלכם להיות יקר בהרבה ממה שהתרגלתם עד כה.
קפה ג'ייקובס, עוגיות אוריאו, שוקולד מילקה, קטשופ היינץ, טונה סטארקיסט, פרינגלס, חיתולי פמפרס, אבקת הכביסה טייד ועוד, כל אלה חלק מהמוצרים שצפויים לחוות עלייה משמעותית בעקבות המהלך. מי שהתבטא בנושא במהלך תכנית חיסכון בראיון לקרן מרציאנו בקשת הוא בעלי רשת המרכולים יוחננוף, איתן יוחננוף. 
"אנחנו נילחם בהעלאת המחירים. כמו תמיד, סחר עושה את העבודה שלו. אנחנו עוסקים כל היום בלהזין עוד ועוד מוצרים על המדפים במחירים זולים יותר" אמר יוחננוף. "לא חייבים ללכת דווקא על המותגים. צריך שיתוף פעולה של הצרכן ושלנו כדי להוזיל את סל הקניות. בסופו של דבר צריך להבין, יש שוק סוער בכל העולם ומחירים אכן עולים, תראו מה קורה בכל הענפים. אני חושב שבענף המזון אנחנו מצלחים לעשות עבודה יפה ולשמור על עלויות זולות. הפתרון בידיים של הצרכן, הוא יכול לבחור מתוך הקטגוריות. 
עוד הוסיף יוחננוף: "תקופת הקורונה פגעה בביקוש ובהיצע. תמיד יש מניפולציות ומי שיכול לנצל את ההזדמנות לנצל אותה, אבל אני מאמין שנראה גם ירידות במחירים. הלחם? יש משמעויות גדולות לעליית מחירי חומרי הגלם, כל הדברים האלה יוצרים את העלייה. הממשלה מפקחת על המוצרים ולא נותנת ליבואנים לעשות מה שהם רוצים".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כל העליות מחירים זה כשלון של האוצר
    י 07/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האוצר עם עודף גבייה של מיליארדים והארחים עם גרעון ובלי יכולת לשלם חשבונות ודיור
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד איתן, אתה מענטש אמיתי! (ל"ת)
    טוני 2 פעימות 07/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    הפשע הנוראי הוא שאין תחרות במדינה כמו שצריך להיות!!!
    צדק 07/2022/10
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אין חלופות לצרכן והוא שבוי לאותן משפחות הודדות שמחזיקות את כל המשק!!!!!רק חקירות פליליות אמיתיות שיכניסו אנשים למאסרי עולם תתחיל לפתוח את המשק למיליון מותגים שמחכים בחוץ כדי להיכנס ולהנחית את המחירים לרצפה ברמה קיצונית רק לא נותנים לזה לקרות כי הכל קומבינות במדינה הזאת!!!!
    סגור
  • כאילו שלא קראת את הכתבה, זה בדיוק מה שהוא אומר
    טוני 07/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איתן יוחננוף קורא לצרכן הנבון לקנות מוצרים מקבילים ולא את המותגים היקרים.
    סגור