מדדים ומחקרים

מהפכה במס הכנסה, יוחננוף מציתה מלחמה ואיילון נמכרת בסכום עתק

שני חוקים חשובים עברו בכנסת ומסדירות את נושא המס לעולים זרים ועסקאות בחו"ל, המוסדיים רבים על רשת הקמעונאות, אלביט סוגרת שבוע חלומי, מליסרון תחלוק רווחים עם מיינדספייס ולאן נעלם אילון מאסק? ידיעות השבוע ב-ice
מערכת ice | 
איתן יוחננוף (צילום גבע טלמור)
המהפכה בעולם הביטוח הושלמה: איילון נרכשה בכחצי מיליארד שקל: ווישור גלובלטק רוכשת 67% מאיילון תמורת כ-447.6 מיליון שקל והופכת להיות שחקן משמעותי ביותר בתחום הביטוח עם היקף פרמיה ברוטו שנתי שמוערך בלמעלה מ- 3.5 מיליארד שקל. בנוסף, חתמה ווישור על הסכם עם תאגיד בנקאי בהיקף של כ-90 מיליון שקל כחלק ממימון העסקה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
אלביט בשבוע חלומי: שני חוזים בשווי 768 מיליון דולר נחתמו: לאחר שאמש נחתם חוזה בשווי 220 מיליון דולר בין אלביט למדינה באסיה פסיפיק, הבוקר נחתם חוזה נוסף, גם הוא עם מדינה מאסיה פסיפיק ועומד על 548 מיליון דולר. לידיעה המלאה לחצו כאן.
מליסרון מכניסה רגל לחללים המשותפים: תחלוק רווחים עם מיינדספייס: מליסרון השכירה 4,100 מ"ר לחברת מיינדספייס שמשכירה חללים משותפים; העסקה נחתמה ל-10 שנים וכוללת מנגנון משולב דמי שכירות וחלוקת רווחים; עסקאות מסוג זה מקובלות במתחמים של מיינדספייס אבל ההסכמה של מליסרון למודל הופכת אותו למעניין. לידיעה המלאה לחצו כאן.
 
מהפכה במס הכנסה: מי ייהנו מנקודת זיכוי ומי ישלם יותר? שתי הצעות חוק לתיקו פקודת מס הכנסה אושרו בכנסת. הראשון מעניק לעולה חדש נקודת זיכוי נוספת במשך 42 חודשים מיום עלייתו והצ"ח השנייה קובעת חובות דיווח ותיעוד החלות בנוגע למחירי עסקאות בין לאומיות הנעשות בין צדדים אשר יש ביניהם יחסים מיוחדים כגון שליטה של צד אחד בצד השני או בין אדם וקרובו. לידיעה המלאה לחצו כאן.
אילון מאסק נעלם, וזה מה שקרה לחשבון הטוויטר שלו: אילון מאסק שומר על שתיקה ארוכה של שבוע, כשבמושגים של אחד הפרופילים הנעקבים בטוויטר מדובר באירוע חריג מאוד. מה קרה למיליארדר? לידיעה המלאה לחצו כאן.
בנק לאומי במסר ללקוחות: "תקנו את מניית קבוצת דלק": "עם תשואה פנומנלית של כ-470% מהשפל, וכ-135% ב-12 חודשים, מניית קבוצת דלק ממשיכה להיות השקעה מעניינת עם פוטנציאל להצפת ערך בטווח קצר יחסית" כותבים היום בבנק לאומי ללקוחות הבנק ומעניקים למניה המלצת "קניה". לידיעה המלאה לחצו כאן.
מלחמת עולם בין הבנקים למוסדיים בהנפקת יוחננוף: איתן יוחננוף רצה לגייס אתמול בשוק 450 מיליון שקל, המוסדיים הסתערו וברגע האחרון התברר כי המערכת הבנקאית ״שברה את השוק״ ולקחה חצי מהכסף. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה