כסף וצרכנות

בשורה לשוכרי הדירות: שכירות ארוכת טווח במחיר מוזל ויציב

שוק הדיור משתולל והשוכרים מחפשים פתרונות. שכירות ארוכת טווח היא אפשרות הוגנת, בטוחה ומשתלמת יותר מהמקובל בשוק, עם אפיק רווח יציב לחברות. ניתן למצוא דירות של 3 חדרים ב-6,800 שקלים ודירות 4 חדרים ב-7,700 שקלים לחודש
מערכת ice | 
דירות בתל אביב (צילום pixabay)
שוק הדירות השכורות, במיוחד בתל אביב, לא מפסיק להתייקר. כמעט לכל שוכר בתל אביב שכר הדירה הוקפץ באחוזים ניכרים. בשל טירוף המחירים, הברירה היא או לצאת מתל אביב או למצוא פתרונות אחרים, כמו שכירות לטווח רחוק עם מחירים ידועים מראש. תוכניתה של קרן מרציאנו בחדשות 12 הציגה את אפשרות השכירות ארוכת הטווח, המיועד בעיקר לזוגות צעירים.
מיליוני משפחות ויחידים בעולם המערבי כבר גרים בשכירות ארוכת טווח כפתרון מגורים איכותי. לאור המצב, סיכוי טוב שהנוהג ישתרש גם בארץ.
 
שכירות ארוכת טווח מציעה אפשרות הוגנת, בטוחה ואיכותית יותר מהמקובל בשוק. היתרון העיקרי של השיטה היא המחיר הנמוך יחסית, לצד הידיעה ששכר הדירה נקבע מראש ומובטח כי לאורך שנים הוא לא יעלה מעבר למוסכם מראש. כך אפשר למצוא למשל דירת 5 חדרים בתל אביב ברמת תחזוקה טובה, עם מרפסת גדולה וחנייה, במחיר זול ושפוי בהרבה ממחירי השכירות הממוצעים לטווח קצר יותר. אפשר לשכור דירה מרוהטת במלואה במחיר משתלם, כי מחלקים את עלות הריהוט לחודשים ולשנים של השכירות הארוכה.
יתרון נוסף שתורם ליציבות ההסדר הוא אפיק הרווח היציב לחברות. יש מספר חברות המספקות שירותי השכרה ארוכת טווח, ביניהן Living של 'אזורים', המצויה כיום בשלבי פיתוח שונים של כ-1,000 דירות להשכרה לטווח ארוך ברחבי ישראל. חברה נוספת בתחום היא 'רנטן' מבית 'דירה להשכיר'. בשיטה זו, התנאים מעוגנים היטב בהסכם השכירות והחברות מפקחות בקפידה על קיומו. 
 
כך למשל, ניתן למצוא דירות לטווח ארוך בנות 3 חדרים ב-6,800 שקלים לחודש, דירות 4 חדרים ב-7,700 שקלים ודירות 5 חדרים ב-8,700 שקלים לחודש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה