השוק

דיפלומט נכנסת לשוק חדש: במי השקיעה 75 מיליון שקל?

ענקית המוצרים הקפואים דורות תעביר 51 אחוז מאחזקותיה לענקית המזון הבינלאומית שתשלם עבור המהלך עשרות מיליוני שקלים. אלו התכניות של דיפלומט להמשך
כפיר אדר | 
נעם וימן (צילום קרן בן ציון)
דיפלומט הודיעה הבוקר (חמישי) בבורסה לניירות ערך כי התקשרה עם חברת מוצרי שום ותיבול דורות בעסקת רכישה, אשר לאחר השלמתה יהוו 51 אחוז מהון דורות על בסיס דילול מלא, בתמורה כוללת של כ-75.7 מיליון והיא כפופה להתאמות שונות כפי שהוגדרו בהסכם הרכישה.
החברה הנרכשת פועלת בתחום הפיתוח, הייצור, השיווק והמכירה של מוצרי ירק ותיבול קפואים (בעיקר שום) תחת המותג "דורות" בישראל, בארה"ב ובמדינות נוספות באירופה. החברה הינה מהשחקנים המובילים בשוק מוצרי הירק והתיבול הקפואים בישראל. בנוסף החברה פועלת בתחום של פיתוח, ייצור, שיווק ומכירה של חומרי גלם בסיסי ים קפואים להכנת קינוחים תחת המותג IT Bake.
 
החברה פועלת בעיקר בשוק המזון הישראלי והאמריקאי כאשר מכירותיה הינן כ-50 אחוז לשוק המקומי ושאר המכירות הינן בייצוא לארה"ב ומדינות נוספות. לקוחות החברה הינם רשתות קמעונאיות וכן לקוחות מוסדיים בישראל ובחו"ל. בישראל ובחו"ל החברה נעזרת במפיצי משנה עבור לקוחותיה הקמעונאים ואילו בישראל החברה מבצעת מכירות ישירות ללקוחות מוסדיים. עיקר מכירות החברה הינן למגזר הקמעונאי.
עם השלמת הרכישה, בכוונת דיפלומט לפעול להגברת מאמצי השיווק של דורות בשוק הבינלאומי ובשוק המקומי בין היתר באמצעות הפצת מוצרי דורות על ידי דיפלומט מפיצים לשוק הקמעונאי והמוסדי. כמו כן בכוונת דורות להמשיך ולפעול לפיתוח מוצרים חדשים והרחבת יכולת הייצור של דורות, אשר להערכת החברה לא ידרשו השקעות מהותיות לחברה בהרחבת פעילות דורות כמתואר לעיל.ע
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה