כסף וצרכנות

חוזרים לביה"ס עם הילדה יולי הלוקה במחלת העור ויטליגו

רשת המתנות והציוד לבית הספר YOLO בחרה ביולי בראל, המתמודדת עם מחלת הוויטליגו מגיל צעיר, להוביל את קמפיין החזרה לבית הספר. המטרה: ליצור מודעות חברתית לשוויון וקבלת האחר
מערכת ice | 
יולי בראל קמפיין YOLO (צילום יחצ)
יולי בראל, המתמודדת מגיל 4 עם מחלת העור ויטליגו, נבחרה להשתתף בצילומי קמפיין חזרה לבית הספר של רשת YOLO כחלק מאסטרטגיה של הרשת אותה היא רוצה להעביר הלאה לקהל לקוחותיה, בעיקר ילדים ובני נוער, לקבלת האחר והשונה. 
המודל וההשראה הוא הדוגמנית הבינלאומית וויני הארלו, שסימן ההיכר שלה הוא מחלת העור ממנה היא סובלת ובכל זאת הפכה לאחת הדוגמניות המבוקשות כולל התואר הנכסף "מלאכית ויקטוריה סיקרט".
YOLO, כמותג מוביל לילדים ולבני נוער, בחר לשים את יולי בפרסום על מנת ליצור מודעות חברתית לשוויון וקבלת האחר ללא הבדל. אם יככבו ילדים כמו יולי במודעות פרסום אז על אחת כמה וכמה יקבלו אותם כשווים בכיתה, או בגינת המשחקים או בתור לקולנוע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה