כסף וצרכנות

דואר ישראל יאפשר למשוך עד 5,000 שקל: מי הזכאים?

העברת הכספים לנפגעים תשודרג, כך הוחלט ברשות האכיפה והגבייה לאחרונה ומשיכת הפיצוי תתאפשר במזומן בסניפי דואר ישראל, עד לסכום של 5,000 שקל בסך הכל וזאת תוך שני תנאים בלבד - הצגת תעודת זהות ומסרון שנשלח מהרשות בלבד
מערכת ice |  3
משיכת מזומן (צילום Istock, freepik)
בשורת ענק לנפגעי עבירה שנקבע להם פיצוי כספי על פי גזר דין, מעתה רשות האכיפה והגבייה מאפשרת למשוך את כספי הפיצוי במזומן ובאופן נוח וקל עד לסך 5,000 שקל באמצעות סניפי דואר ישראל ברחבי הארץ.
עד עתה, הליך העברת הפיצויים שנקבעו בגזרי דין לטובת נפגעי עבירה ונגבו ע"י המרכז לגביית קנסות ברשות האכיפה והגבייה, חייבו שליחת טופס הזדהות ממשלתי, בו הנפגע הזכאי חויב למלא את פרטיו האישיים הרבים והתהליך עצמו היה מורכב ולא נוח במיוחד.
 
כדי לשפר את התהליך עבור הזכאים, העברת הכספים לנפגעים תשודרג כך הוחלט ברשות האכיפה והגבייה לאחרונה ומשיכת הפיצוי תתאפשר במזומן בסניפי דואר ישראל, עד לסכום של 5,000 שקל בסך הכל וזאת תוך שני תנאים בלבד - הצגת תעודת זהות ומסרון שנשלח מהרשות בלבד.
לדברי מנהל המרכז לגביית קנסות ברשות דורון תשתית: "מיד עם שליחת המסרונים, התקשרו מאות מפוצים למוקד הרשות לברך על המהלך ולברר כיצד יוכלו למשוך את הכסף המגיע להם. רבים אף ציינו, כי בעבר חששו להעביר למרכז את פרטי חשבון הבנק שלהם מחשש לעוקץ ועתה הם מרגישים בטוחים לגשת לסניף הדואר הקרוב למקום מגוריהם ולקבל את הפיצוי במזומן".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אל תתקרבו לדואר בכלל.
    מיכאל 11/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מה שאתם יכולים לעשות באמצעות גופים אחרים, עשו. שווה לכם לחסוך מעצמכם את הזילזול, השירות הגרוע והמעליב, חוסר המקצועיות ואי עמידה בתנאי השרות המבוקש. אני ממתין כבר שבוע שלם שיחזרו אלי בטלפון למרות שאני מתקשר כל יום להזכיר, וטרם שבו אלי. אם זאת לא יריקה בפרצופנו, מה זה??? גוף רקוב מיושן. צריך להרוס אותו מהיסוד ולבנותו מחדש עם הנהלה מקצועית ואחראית
    סגור
  • 2.
    למה אדם שמשלם הוצלפ לא מגיעה לו כלום אני מבקש לקבל הסבר (ל"ת)
    איזו ינקולוביץ 11/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    רק שאין כבר סניפים של דואר לגשת אליהם
    סיגל 11/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דואר ישראל סגר את רוב הסניפים שלו והשאר יסגרו בינואר כך שזה לא ממש הקלה.
    סגור