כסף וצרכנות

גיא לרר בהפתעה ענקית: 19.3 מיליון שקל בדרך

איסוף הכספים של 'הצינור' ורשת 13 נמשך ובינתיים נאספו 19.338 מיליון שקל בסך הכל, שהגיעו מלמעלה מ-27,791 תורמים נדיבים. עד כה כבר חולקו לתושבי העוטף 17.7 מיליון שקל בסך הכל, כשמבצע איסוף התרומות עדיין נמשך והמטרה היא להגיע לפחות ל-20 מיליון שקל במדרגה הבאה
מערכת ice |  2
גיא לרר (צילום shutterstock, מסך רשת 13)
אחרי כמעט חודש וחצי של איסוף תרומות משמעותי במבצע 'עוטפים' שהוציא לדרך גיא לרר וצוות תחקירני ואנשי 'הצינור' של רשת 13, בינתיים נאספו 19.338 מיליון שקל בסך הכל, שהגיעו מלמעלה מ-27,791 תורמים נדיבים.
עד כה כבר חולקו לתושבי העוטף 17.7 מיליון שקל בסך הכל, כשמבצע איסוף התרומות עדיין נמשך והמטרה היא להגיע לפחות ל-20 מיליון שקל במדרגה הבאה במיליון השקלים הבאים שייתרמו, הסכום יוכפל הודות לתרומה של אשל חבד והקרן לידידות..

לרר כתב בטוויטר שלו: "הייתי בטוח שתהיה שחיקה. שתיגמר ההתלהבות ויגמרו הכוחות. אבל לא. למרות שיעד ה-17.7 מיליון הושלם לטובת מענק לכל תושבי העוטף שבתיהם נפגעו, הכסף ממשיך לזרום. מיליון וחצי שקלים(!) נוספו מאז ששינינו את היעד לסיוע לכל חייל מילואים שנקלע למצוקה וכבר העזרה בדרך ללא מעט מקרים שהגיעו אלינו".
עוד הוסיף: "אנשים שהשאירו הכל מאחור ומשלמים מחיר כבר. שימו לב: זה מיידי, בלי בירוקרטיות ובלי טפסים רק דברו איתי, אפשר גם בפרטי, ואנחנו בדרך. כמובן שאפשר ורצוי להמשיך לתרום". 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כספים
    רם להב 11/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך מקבלים? אני משדרות
    סגור
  • 1.
    מיסים ישירים הורסים עסקים
    אוהד 11/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל המיסים וההיטלים הקבועים הורסים את העסקים . ישנה ירידה עצומה בהכנסות ואין שום התחשבות דחייה זה לא התחשבות מענק לצורך בדיחה זה לא התחשבות . האוצר צריך להורות לבטל את המיסים הישירים וארנונה מכול העסקים בארץ מיידי . העסקים קורסים
    סגור